آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

نقویان: به اصرار دوستانم کاندیدا شدم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخستین جلسه هیات دولت در سال جدید، به بررسی و تصمیم‌گیری در مورد راهکارهای اجرایی برای تحقق جهش در تولید و اشتغال براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۶ اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ناصر نقویان در نشست خبری خود پس از نام‌نویسی در انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: تمایلی به حضور و ثبت‌نام نداشتم اما به‌دلیل اصرار و درخواست دوستانم وارد عرصه شدم.

 

او در تشریح اهداف و برنامه‌ها و شعار انتخاباتی‌اش گفت:  شعار من سه کلمه است. شهر پاک. مردم پاک و مسئولان پاک.

 

 

نقویان توضیح داد: کلمه پاک بسیار معنا دارد. شهری که در آن بیکاری باشد، پاک نیست. شهری که جوانانش نتواند ازدواج کنند، پاک نیست و شهری که عده‌ای خاص درآمدهای کلان داشته باشند، پاک نیست. شهری که هم زن و شوهر در آن شاغل باشند و کودکان از آغوش مادر دور باشند، پاک نخواهد بود.

شهری که در آن رانت و باندهای مافیایی تشکیل شود، پاک نیست.

 

وی گفت: کمک مردم همراه ما بوده و اگر همواره به‌دنبال خواست مردم باشیم، موفق خواهیم شد.

 

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در لیست‌های انتخاباتی یادآور شد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. با هر دو گروه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب سازگاری فکری دارم و هرجا بتوانم خدمت، اصلاح و اصولی را حفظ کنم، آن‌جا خواهم بود.

 

ویافزود:  با این حال فکر می‌کنم با خط‌بندی‌هایی که ایجاد شده، به دوستان امیدی و اصلاح‌طلبان نزدیکی فکری بیشتری دارم.

 

نقویان در پاسخ به این پرسش که در این رابطه که علت تاکید بر عدم تمایل زنان به اشتغال و حضور در فضاهای کاری چیست، گفت: فکر می‌کنم حدود 90 درصد زنانی که کار می‌کنند به خاطر مشکل معیشت کار می‌کنند نه بخاطر عشق به کار.

 

 

او در واکنش به اینکه آیا واقعاً فکر می‌کنید اگر در شهری زنان کار کنند، آن شهر پاک نیست، گفت: آن‌جا که زن مجبور است برای معیشت از خانه بیرون بیاید، همان است که گفتم!

 

نقویان همچنین در واکنش به این پرسش که آمار 90 درصد درخصوص عدم تمایل زنان به اشتغال از کجا به دست آمده، گفت: اخیراً در یک اداره سخنرانی داشتم و گفتم 70 الی 80 درصد زنان به اجبار کار می‌کنند که خانمی بلند شد و گفت که بگویید 100 درصد. 100 درصد خانم‌ها به اجبار مسائل معیشتی کار می‌کنند!

 

او ادامه داد:  شما از خانم‌هایی  که در فرمانداری کار می‌کنند، یک آمار بگیرید تا متوجه شوید چند درصد به اجبار کار می‌کنند. اگر خانمی توانی برای کار داشته باشد، نه من بلکه جامعه از کار آن زنان استقبال می‌کند و معتقدم سه شرط  توانایی، وظیفه و علاقمندی می‌تواند نشان می‌دهد که آیا زنان می‌توانند وارد عرصه کار بشوند یا خیر.

 

 

نقویان همچنین در پاسخ به سوالی درباره مفاسد اقتصادی در کشور گفت: اگر به تعبیر سیاسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی کنیم، درآمدها و حقوق‌ها مشخص باشد، میزان  زحمات مشخص باشد، مشکلات حل می‌شود. در کشورهای خارجی تمامی درآمدهای مسئولان حتی رییس جمهور به طور کامل و شفاف در معرض افکار عمومی قرار می‌گیرد که حتی یک سنت از این پول نامشروع نباشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------