آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از 22فروردین



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس ستاد انتخابات کشور ازآغاز نامنویسی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از 22 فروردین به مدت 5 روز خبر داد.

علی اصغر احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: روز سه شنبه 22 فروردین 1396 مصادف با سالروز ولایت امام علی (ع) آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوره داوزدهم خواهد بود که صرفا درستاد انتخابات وزارت کشور به مدت 5 روز ثبت نام به عمل خواهد آمد تا شرایط را پشت سربگذاریم.

 

وی درباره روند پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: در راستای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس از پایان ثبت نام، کلیه سوابق بویژه کسانی که داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر بودند، به تشخیص هیات های اجرایی، احتمالا سوابق برخی از داوطلبان به مراجع چهارگانه ارسال می شود که از اداره اطلاعات، دادگستری، ثبت احوال و فرماندهی نیروی انتظامی استعلام بگیرند.

 

احمدی گفت: مراجع چهارگانه 10 روز فرصت دارند تا بررسی خود را انجام داده و نتیجه حاصله را اعلام کنند. در فضای انتظار هستیم اگر چه هیات های اجرایی می توانند بررسی های اولیه را داشته باشند تا به محض دریافت پاسخ استعلام وضعیت کلیه داوطلبان را تعیین تکلیف و بعد از آن برای هیات نظارت در بخش و هیات نظارت در ظهرستان اعلام کنند تا آن عزیزان نظر نهایی را می دهند و نتایج به داوطلبان اعلام خواهد شد.

 

دراین دوره 287 هزار و 425 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره گذشته رشدی 14درصدی دارد.

 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------