رئیس جمهور: بزرگترین طرح اقتصادی کشور افتتاح می شود/ « خودرایی» نمی کنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور کشورمان گفت: بی سابقه ترین و بزرگترین طرح اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی هفته آینده در عسلویه افتتاح می شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام روحانی شامگاه سه شنبه در نشست با نخبگان مازندران در نوشهر با گرامیداشت ولادت باسعات حضرت امیرمومنان (ع) اظهار داشت: بزرگترین سرمایه گذاری و افتتاح که در تاریخ ایران بی سابقه است هفته آینده در عسلویه انجام می شود و برای اولین بار سه پالایشگاه در پتروشیمی به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان که در کشور بی سابقه است افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه تولید پتروشیمی ۹.۵ میلیون تن افزایش یافته است گفت: میزان صادرات پتروشیمی ۵.۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

رئیس جمهور ادامه داد: کار، روز و حادثه سرنوشت سازی قابل مقایسه با کارهای خوب دیگر نیست و در تاریخ ایران روزهای مهم سرنوشت سازی داشته ایم.

 

وی با بیان اینکه روزهای فراموش نشدنی در تاریخ ایران داشته ایم، افزود: مردم هیچگاه دلاوری ها، تلاش ها و کارهای سرنوشت ساز آنان را برای تاریخ و فرهنگ کشور از یاد نخواهند برد.

 

وی با اشاره به تصویب طرح جهان عاری از خشونت که از سوی ایران در سازمان ملل ارائه شده بود اظهار داشت: ملت ایران می تواند کاری کند که مایه عزت همه مسلمانان و طرفداران ایران اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: آنچه که امروز باید از مولا و امامان حضرت علی (ع) بیاموزیم این است که باید کار سرنوشت ساز انجام دهیم.

 

رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: همه خادمان ملت در دولت یازدهم این بود که زمینه را برای حرکت، تلاش و کارآفرینی مردم آغاز کنیم و هیچ کاری را دولت بدون حضور مردم نمی تواند انجام دهد.

 

وی با عنوان اینکه می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و در صحنه های بزرگ منطقه و جهان پیروز شویم اگر باهم باشیم تاکید کرد: باید فاصله ها را کم کنیم و اجازه ایجاد شکاف در جامعه را ندهیم.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: تلاش ما بر این بود که امید مردم به آینده را بیشتر کنیم و اگر کسی بخواهد حرکتی را در کشور انجام دهد باید به آینده امیدوار باشند و آنچه که دولت وعده داد بود این بود که هیچ کاری را بجز مشورت با متخصصان و اهل فن انجام ندهیم و سعی شد بر آن پایبند باشیم و هیچ وقت یک شبه تصمیم نمی گیرم و خودرایی نخواهم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------