آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

پرونده نام‌نویسی انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت نام ۱۶۳۶ داوطلب بسته شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: در پنجمین و آخرین روز ثبت نام دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تعداد کل ثبت‌نام کنندگان به ۱۶۳۶ رسید.

به گزارش ایلنا، علی اصغر احمدی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در پنجمین و آخرین روز ثبت نام دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تعداد کل ثبت‌نام کنندگان به ۱۶۳۶ رسید.

 

او ادامه داد: امروز ۵۹۰ نفر به ستاد ثبت‌نام وزارت کشور مراجعه کردند که تاکنون ثبت‌نامشان قطعی شده که از این تعداد  ۱۳۷ زن و  ۱۴۹۹ مرد هستند، جوان‌ترین داوطلب ۱۸ ساله و کهن سال‌ترین نامزد ۹۲ سال دارد.

 

رییس ستاد انتخابات کشور افزود: بر اساس خوداظهاری افراد ۱۳۷ ایثارگر ثبت‌نام کردند و بیشترین فراوانی مقطع کارشناسی است که ۴۳۰ نفر هستند.

 

احمدی درباره آمارهای این دوره نسبت به دوره قبل گفت: در دو دوره قبل ( سال ۸۸ ) ۱۰۵۰ نفر و ۶۳۷ نفر نیز در سال ۹۲ ثبت نام کرده‌اند.این دوره ۹۵۶ نفر به نسبت چهار سال پیش بیشتر ثبت نامی داشته‌ایم خوشحالیم که احساس تکلیف از طرف آحاد جامعه احساس شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات گفت: ثبت‌نام‌ها به صورت آنلاین به شورای نگهبان ارائه شده که این شورا ۵ روز فرصت دارد اگر لازم داشت  ۵ روز دیگر تمدید کند و روز ۶ و ۷  لیست را به وزارت کشور تحویل دهد.

 

او درباره زمان تبلیغات نیز عنوان کرد: ۸ اردیبهشت تا ۲۷ اردبیهشت فرصت تبلیغات است که روز ۲۸ پایان می‌یابد. زمان تبلیغات انتخاباتی را از زمانی که اسامی داوطلبان به وزارت کشور ابلاغ شود اطلاع خواهیم داد به هواداران و علاقمندان می‌گویم قانون را رعایت کنند .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------