آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

روحانی:دولت تا ساماندهی نهایی در کنار مردم سیل زده خواهد بود/ مقامات کویت حادثه سیل در ایران را تسلیت گفتند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

روحانی در پیامی اعلام کرد؛

دولت تا ساماندهی نهایی در کنار مردم سیل زده خواهد بود

رییس جمهور در پیامی با تسلیت و ابراز همدردی با مردم استانهای سیل‏ زده اطمینان داد که دولت تا ساماندهی نهایی در کنار آنها خواهد بود.

به گزارش مهر، حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تسلیت و ابراز همدردی با مردم استانهای سیل‌ زده آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و به‌ ویژه خانواده‌ های جان‌باختگان و آسیب‌ دیدگان، اطمینان داد که دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارت‌های وارده، در کنار این عزیزان خواهد بود.

 

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

حادثۀ خسارت بار سیل و رانش زمین در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل که منجر به جان باختن و مفقود و مصدوم شدن عده ای از هموطنان عزیز شد، موجب اندوهی عمیق و فراوان برای عموم هموطنان عزیز و مسئولان کشور گردید.

 

استانداران محترم استانهای آسیب‌ دیده و همچنین وزیر محترم نیرو که به نمایندگی از اینجانب به همراه معاونین وزرای ذیربط برای سرکشی و رسیدگی به امداد رسانی به هم میهنان آسیب دیده به منطقه سفر کرده اند؛ از اولین ساعات این حادثه ناگوار به همراه سایر دستگاهها، نهادها و نیروهای مسلح در میدان کمک به مردم حضور داشته اند.

 

مجددا از همۀ دستگاهها و نهادهای امدادرسان می خواهم بدون هیچ وقفه ای با بسیج همة امکانات موجود، برای یاری رساندن به آسیب دیدگان و مصدومان تلاش مضاعف کنند و هرچه سریع‌تر به ساماندهی امور مناطق آسیب ‌دیده بپردازند. در این زمینه و در پی اخذ گزارش از مسوولان مرتبط؛ دستورات لازم و فوری به وزرای محترم کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهر سازی، نیرو، سازمان هلال احمر و سایر دستگاههای ذیربط ابلاغ شده است.

 

لازم می‌دانم ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم شریف استانهای سیل‌ زده و به‌ ویژه خانواده‌ های محترم جان‌باختگان و آسیب‌ دیدگان، اطمینان ‌دهم دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارت‌های وارده در کنار شما عزیزان خواهد بود.

 

حسن روحانی

ربیس جمهوری اسلامی ایران»

-------------------------

در پیام هایی به حسن روحانی؛

مقامات کویت حادثه سیل در ایران را تسلیت گفتند

امیر کویت و دیگر مقامات ارشد این کشور با ارسال پیام هایی به رئیس جمهوری ایران حادثه اخیر سیل در استان های شمال غربی کشورمان را تسلیت گفتند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در پیامی به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران حادثه سیل در برخی استان های شمال غربی کشورمان را تسلیت گفت.

 

امیر کویت با تسلیت این حادثه برای خانواده های قربانیان طلب رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت نموده است.

 

در همین حال شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح ولیعهد کویت نیز با ارسال تلگراف تسلیت به رئیس جمهوری ایران این حادثه را تسلیت گفت.

 

همچنین شیخ جابر مبارک الحمد الصباح نخست وزیر کویت نیز در پیامی مشابه حادثه سیل در ایران را تسلیت گفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------