آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

جهانگیری: ستاد تشکیل نمی‌دهم، دلایل حضورم را می‌گویم/ هاشمی طبا: چرا باید به نفع کسی کنار بروم؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 جهانگیری در جمع خبرنگاران: ستاد تشکیل نمی‌دهم/ دلایل حضورم را می‌گویم

اسحاق جهانگیری یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دقایق پیش در ساختمان صدای جمهوری اسلامی ایران در نخستین برنامه ضبطی خود برای مخاطبان رادیو ایران حضور پیدا کرد .

به گزارش ایلنا، جهانگیری در بدو ورود به ساختمان صدای جمهوری اسلامی ایران گفت : در این برنامه تلاش دارم بیشتر درباره زندگینامه و سوابق خود صحبت کنم .

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه‌تان برای ستاد مستقل از آقای روحانی چیست گفت: ستاد مستقل دارم ولی تشکیل ستاد نمی‌دهم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: صدا و سیما کار ستاد را انجام میدهد و من از همین برنامه های تلویزیون استفاده می‌کنم.

 

جهانگیری در پاسخ به سوال دیگر بیان داشت: برنامه امروز من در ساختمان صدا معارفه خودم هست و ممکن است به دلایل آمدنم هم اشاره کنم.  

 

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته برای حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه های تبلیغی در رسانه ملی، امروز همچنین مصطفی هاشمی طبا در دو برنامه رادیویی و تلویزیونی حضور پیدا کرد و همچنین قرار است حسن روحانی نیز با حضور در رسانه ملی در اولین برنامه تبلیغاتی خود حضور داشته باشد .

 

----------------------------

 یک کاندیدای ریاست‌جمهوری: دخترم آرشیتکت است و تقریبا بیکار /چرا باید به نفع کسی کنار بروم؟

مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر حسب وظیفه آمده‌ام و هر چه مردم رأی دهند و به من اعتماد کنند برای من کافی است.

به گزارش صدا و سیما، مصطفی هاشمی طبا پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در رسانه ملی گفت: در اولین نطق تلویزیونی، موضوعاتی چون شرایط فعلی کشور و اقداماتی را که باید برای ارتقای سطح زندگی مردم صورت گیرد مطرح کردم. 

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در میان بستگانش افراد بیکار حضور دارند گفت: بله، دختر خود من آرشیتکت است اما تقریبا بیکار است.

 

هاشمی طبا در این خصوص که آیا به نفع یکی از نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری کنار می‌رود افزود: نظر من همین است و هستم. چرا باید به نفع کسی کنار بروم؟ من با تصمیم شخصی پا به این عرصه گذاشتم و همان‌گونه که در ورزش فرار وجود ندارد همه باید در صحنه حضور داشته باشند.

 

این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: به قول معروف، همه باید فیرپلی و شرافتمندانه بازی کنیم.

 

هاشمی طبا گفت: بر حسب وظیفه آمده‌ام و هر چه مردم رأی دهند و به من اعتماد کنند برای من کافی است.

 

وی افزود: دوست داشتم نظرهای خود را ارائه کنم شاید مورد توجه دیگران و رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

 

هاشمی‌طبا گفت: تمام برنامه‌های تبلیغاتی من فقط از طریق سازمان صداوسیما خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------