آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

پیغام ویژه ملک عبدالله به پاکستان: اگر واردات از ایران را متوقف کنی، تمام نیازهایتان را برآورده می کنم



پیغام ویژه ملک عبدالله به پاکستان: اگر واردات از ایران را متوقف کنی، تمام نیازهایتان را برآورده می کنم

عربستان سعودی از دولت پاکستان خواسته است که در مورد تصمیم خود مبنی بر ادامه همکاری با ایران در حوزه انرژی تجدید نظر کند.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه داون پاکستان نوشت: عربستان سعودی از دولت پاکستان خواسته است که در مورد تصمیم خود مبنی بر ادامه همکاری با ایران در حوزه انرژی تجدید نظر کند.

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، پیام ملک عبدالله پادشاه عربستان در این خصوص از طریق عبدالعزیز بن عبدالعزیز معاون وزیر خارجه عربستان به مقامات ارشد پاکستان منتقل شده است.

 

  ,ملک عبدالله ,پادشاه عربستان,همکاری ایران و پاکستان

 

بر اساس این گزارش، ملک عبدالله پیشنهاد "بسته ی جایگزین" را برای برطرف کردن نیازهای رو به رشد پاکستان در حوزه انرژی داده است تا این کشور پروژه های واردات گازی، برقی و نفتی خود با ایران را متوقف کند.

 

همچنین، معاون وزیر خارجه عربستان پیشنهادی مبنی بر اعطای وام و ساخت تاسیسات نفتی برای خروج پاکستان از بحران اقتصادی و انرژی را داده است.

روزنامه داون پاسکتان در ادامه به نقل از منابع خود نوشت: این پیشنهادات در جلسات مشترک وزرای عربستان و پاکستان در حال بررسی است.

 

  ,ملک عبدالله ,پادشاه عربستان,همکاری ایران و پاکستان

 

شاهزاد عبدالعزیر بن عبدالعزیز گفتگویی رو در رو با یوسف رضا گیلانی نخست وزیر پاکستان و هیئتی بلندپایه داشت که طی آن پیغام ویژه ملک عبالله را به انها منتقل نمود./انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------