آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

اهل سنت با توصیه مولوی عبدالحمید به روحانی رای می‌دهند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مولوی عبدالحمید در گردهمایی اهل سنت:

اهل سنت با توصیه مولوی عبدالحمید به روحانی رای می‌دهند

نماینده مولوی عبدالحمید گفت که اهل سنت در انتخابات پیش رو همانند انتخابات چهار سال گذشته با توصیه مولوی عبدالحمید به حسن روحانی رای خواهند داد.

به گزارش ایسنا، مولوی مجید مرادزهی طی سخنانی در گردهمایی بزرگ اهل سنت که از سوی ستاد اقوام، مذاهب و ادیان حسن روحانی بزرگ شد، اظهار کرد: انتخاب‌کنندگان باید بدانند که بایستی امانت را به اهل و شایسته آن تقدیم کنند و انتخاب‌شوندگان نیز باید بدانند که اهل سنت در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی خصوصا انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پررنگ و فعال داشته‌اند چراکه شرکت در انتخابات را امری عقیدتی می‌دانند و معتقدند هیچ نظامی از نظام جمهوری اسلامی بهتر نیست.

 

وی با اشاره به برخی ناآرامی‌ها در جنوب شرق کشور گفت: خوشبختانه نفوذ تروریست‌ها به حداقل رسیده و امنیت قابل قبولی در مرزهای کشور برقرار است.

 

مولوی مجید مرادزهی ادامه داد: البته اهل سنت گلایه‌هایی هم دارند چرا که با گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز بسیاری از انتظارات ما برآورده نشده است. با این حال ما چهار سال پیش به آقای روحانی رای دادیم و این دوره نیز با توصیه مولانا عبدالحمید به ایشان رای خواهیم داد.

 

وی افزود: شورای راهبردی اهل سنت ضمن رایزنی مستقیم با برخی کاندیداها و ستادها مطالبات اهل سنت را با آنها مطرح کرد و به این جمع‌بندی رسید که با توجه به وضعیت جمهوری اسلامی در منطقه، اتمام پروژه برجام و رفع تحریم‌ها منافع ملی اقتضا می‌کند که فرصت دوباره‌ای به آقای روحانی داده شود تا شاهد امنیت، آرامش و وحدت بیشتری در کشور باشیم.

 

نماینده مولوی عبدالحمید در ادامه بیانیه شورای راهبردی اهل سنت در حمایت از حسن روحانی را قرائت کرد.

 

در این مراسم همچنین بیانیه جماعت دعوت و اصلاح در حمایت از حسن روحانی در انتخابات پیش‌رو قرائت شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------