آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

درخواستی از قوه قضاییه:با هتاکان به رییس جمهور برخورد کنید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: رفتارهای خودسرانه مشابه آنچه روز قدس رخ داد آسیب های زیادی به منافع ملی و مصالح عمومی کشور زده است.

کمال دهقانی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره حواشی راهپیمایی روز قدس و توهین به رئیس جمهوری با بیان اینکه متاسفانه در حاشیه راهپیمایی روز قدس رفتارهای خودسرانه ای شکل گرفت که پیش از آن نیز نمونه اش را دیده بودیم و اساسا از این رفتارها کم نداشتیم، گفت: این برخوردها در سطح ملی و منطقه ای به منافع ملی و مصالح عمومی کشور آسیب های زیادی وارد کرده و مسلما باید با این گونه رفتارها برخورد شود.

 

نماینده تفت و میبد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: بارها مقام معظم رهبری توصیه اکید نسبت به پرهیز از این‌گونه رفتارها داشته‌اند. لذا رفتارهای توهین‌آمیز با هر انگیزه‌ای که انجام شود قابل‌قبول نیست و ضربه به‌نظام خواهد زد؛حال وقتی این رفتارها در روزی شکل می‌گیرد که روز وحدت و انسجام ملی علیه رژیم اشغالگر قدس و سیاست‌های خصمانه امریکا است، زشتی‌اش چند برابر می‌شود.

 

او افزود: اینکه یک عده‌ای بیایند و به رئیس‌جمهوری توهین کنند و همه شکوه و جلال حضور مردم در روز انتخابات را نادیده بگیرند، خلاف مصالح عمومی کشور است. متأسفانه این افراد با رفتاری که از خود نشان دادند باعث شدند تا حماسه حضور مردم در روز قدس و روز انتخابات به حاشیه برود و دیدیم که چطور خبرگزاری‌های جهان به‌جای اینکه حضور یکپارچه مردم را به نمایش بگذارند با خوراکی که از داخل برای آن‌ها تأمین شد، فقط به حواشی ایجادشده پرداختند.

دهقانی با تأکید بر نقش قوه قضائیه در چنین بزنگاه‌هایی گفت: جا دارد قوه قضائیه و دادستان محترم به دلیل جنبه عمومی جرم به موضوع ورود کنند و از آنجایی‌که اعلام شد وقوع جرم مشهود است، باید دستگاه‌های متولی وارد عمل شوند و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری و با هتاکان برخورد کنند. در این صورت امیدواریم دیگر شاهد چنین برخوردهایی نباشیم.

 

نائب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی درباره لزوم تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در این باره نیز گفت: کمیته حقیقت‌یاب ابزاری است برای روشن شدن مسائلی که ابعاد آن با ابهاماتی مواجه است. درحالی‌که در مورد این موضوع دادستانی و قوه قضائیه ورود کرده است. لذا اگر مجلس هم بخواهد در این رابطه کمیته‌ای تشکیل دهد، باید نتیجه را به قوه قضائیه ارجاع دهد.

 

وی افزود: امروز که دادستانی درحال پیگیری موضوع است لزومی ندارد تا مجلس نیز نسبت به آنچه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد وارد عمل شود. خوشبختانه قبل از اینکه مجلس بخواهد نسبت به این موضوع اظهارنظری داشته باشد یا اقدامی بکند قوه قضائیه نسبت به موضوع ورود پیداکرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------