ضربه جدید وزارت اطلاعات به تروریست‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر اطلاعات گفت: روز گذشته(یکشنبه) با اقدامی به موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آن‌ها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علوی در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر  اظهار داشت: همه چیز در اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) است و با تلاش های صورت گرفته، امکان اقدامات تروریستی برای سازمان ها و گروهک های تروریستی در حد بسیار بالایی به حداقل رسیده است.

 

وی افزود: در اقدامات اخیر صورت گرفته، عمده گروهک های تروریستی ضربه خوردند و روز گذشته با اقدامی به موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آن‌ها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.

 

وی گفت: خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) به مردم کشورمان اختصاص به عید و غیرعید ندارد و ما دوست داریم هر روز برای مردم و کشور ما عید باشد، همراه با شادمانی، آرامش و امنیت.

 

وزیر اطلاعات با ابراز امیدواری برای حرکت رو به جلو کشور در جهت شکوفایی و بالندگی افزود: وظیفه‌ای که در این زمینه بر عهده سربازان گمنام امام زمان(عج) نهاده شده است به یاری خدا و عنایات اهل بیت (ع) ان شاءالله برای مردم محقق شود و بتوانیم در ادای وظیفه شرمنده مردم نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------