آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

ضربه جدید وزارت اطلاعات به تروریست‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر اطلاعات گفت: روز گذشته(یکشنبه) با اقدامی به موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آن‌ها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علوی در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر  اظهار داشت: همه چیز در اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) است و با تلاش های صورت گرفته، امکان اقدامات تروریستی برای سازمان ها و گروهک های تروریستی در حد بسیار بالایی به حداقل رسیده است.

 

وی افزود: در اقدامات اخیر صورت گرفته، عمده گروهک های تروریستی ضربه خوردند و روز گذشته با اقدامی به موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آن‌ها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.

 

وی گفت: خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) به مردم کشورمان اختصاص به عید و غیرعید ندارد و ما دوست داریم هر روز برای مردم و کشور ما عید باشد، همراه با شادمانی، آرامش و امنیت.

 

وزیر اطلاعات با ابراز امیدواری برای حرکت رو به جلو کشور در جهت شکوفایی و بالندگی افزود: وظیفه‌ای که در این زمینه بر عهده سربازان گمنام امام زمان(عج) نهاده شده است به یاری خدا و عنایات اهل بیت (ع) ان شاءالله برای مردم محقق شود و بتوانیم در ادای وظیفه شرمنده مردم نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------