آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

علی مطهری: به دولت پیشنهاد دادم که از قالیباف به عنوان وزیر استفاده کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به دولت پیشنهاد کردم که از محمد باقر قالیباف به عنوان وزیر در یکی از وزارت‌خانه‌ها استفاده کند که مورد موافقت قرار نگرفت.

به گزارش ایسنا علی مطهری، در آیین تجلیل خدمات فرهنگی و هنری محمد باقر قالیباف که به همت خانه هنرمندان برگزار شد، گفت:‌ به نظر من یکی از نکات مهم خدمات آقای قالیباف این است که در این دوازده سال علی‌رغم اینکه دولت‌ها با شهرداری همراه نبودند خدمات موثری را به شهروندان ارائه کرد.

 

 وی با تاکید بر این که دولت‌های نهم، دهم و یازدهم  همراه و همکار شهرداری نبودند، افزود:‌ علی‌رغم تمام سختی‌ها ایشان خدمات زیادی را در تهران انجام دادند و که قابل تقدیر است. در مجلس هشتم مصوبه‌ای را به تصویب رساندیم که بر اساس آن تسهیلاتی برای تسریع کار ساخت مترو به مبلغ ۲ میلیارد دلار در اختیار شهرداری قرار بگیرد. این مصوبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تایید شد اما رییس جمهور وقت مخالف اجرای آن بود و تاکید کرد چون این قانون به مجمع رفته است آن را امضا نمی‌کند که این موضوع یکی از سوالات از رییس جمهور وقت بود.

 

مطهری تصریح کرد:‌ متاسفانه در تمامی دولت‌ها هماهنگی و همراهی با شهرداری نبود و برای شهرداری درآمدهای پایدار پیشبینی نشد. علی‌رغم همه این مشکلات خدمات خوبی در تهران انجام شد البته من به برخی از امور شهری همچون بلند مرتبه سازی که مختص به این دوره نیست انتقاد داشته و دارم البته در دوره مدیریت آقای قالیباف این موضوع کنترل شد.

 

وی به راه‌اندازی  موضوع خانه شهید مطهری به عنوان دومین موزه راه اندازی شده توسط شهرداری تهران اشاره کرد و افزود:‌ اقداماتی چون احداث باغ کتاب در شهر تهران که اقدام بزرگی بود در این دوره انجام گرفت ضمن اینکه بسیاری از خدمات شهر تهران از جمله ساخت بزرگراه پل طبیعت و بوستان‌های متعدد جز کارهای فرهنگی محسوب می‌شود.

 

مطهری ادامه داد: جمع آوری معتادان ونگهداری آنها در مراکزی که توسط شهرداری تهران پیشبینی شده بود قابل توجه و اهمیت است. احداث بوستان‌های ویژه بانوان در شهر تهران کار ابتکاری بود که در این دوره انجام شد و از جمله‌کارهایی است که باید در آینده ادامه پیدا کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تجلیل، کار خوب و پسندیده‌ای است افزود:‌ تجلیل از موجود توانمند و موثری همانند قالیباف کار پسندیده‌ای است.

 

وی با اشاره به اینکه به دولت پیشنهاد کردم که از آقای قالیباف به عنوان وزیر استفاده کند، گفت:‌ این پیشنهاد مورد موافقت قرار نگرفت. دیواری بین اصولگرایی و اصلاح طلبی وجود ندارد و باید از دو طیف استفاده شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------