آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

روحانی: مردم امروز نشان دادند قدرشناس شهدا هستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهور با حضور سرزده در منزل شهیدان غضنفری، در فضای صمیمی با والدین این شهدای عالیقدر دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی چهارشنبه شب در این دیدار با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان اظهار کرد: مردم عزیز ایران به خوبی قدردان شهدا و خانواده  معظم شهدا هستند و امروز نیز با حضور پرشور و باشکوه خود در مراسم تشییع  پیکر مطهر شهید محسن حججی نشان دادند که قدرشناس شهیدان هستند.

 

 رییس‌جمهور تصریح کرد: عزت، استقلال و سربلندی ما مرهون فداکاری‌ها وایثارگرهای شهیدان است.

 

 روحانی همچنین با گرامی‌داشت ایام عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: هر چه داریم از اباعبدالله الحسین علیه السلام است و امیدواریم امام حسین(ع) در آخرت شفیع ما باشند.

 

در این دیدار، پدر و مادر شهیدان غضنفری با اظهار خوشحالی از دیدار رییس جمهور ‌خاطراتی از فرزندان شهید خود و نحوه شهادت آنان بیان کردند.

 

عباس غضنفری سال ۶۵ و در سن ۲۸ سالگی در منطقه شلمچه، مهدی غضنفری سال ۶۳ در سن ۱۹ سالگی در منطقه دوکوهه و اسدالله غضنفری سال ۶۲ در منطقه پنجوین به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. دو فرزند دیگر این خانواده نیز از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند.

 

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به خانواده این شهیدان والامقام تقدیم شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------