آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

حضور رییس‌جمهور در مراسم عزاداری عاشورا در حرم عبدالعظیم حسنی



رییس جمهور همزمان با عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام، با حضور در آستان مقّدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، در مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) شرکت کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود از سوی آیت‌الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مورد استقبال قرار گرفت.

 

رییس‌جمهور سپس به زیارت آستان مقّدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و بارگاه حضرت حمزه بن موسی الکاظم (ع) و حضرت طاهر بن زین‌العابدین (ع) مشرف شد.

 

روحانی همچنین در اجتماع خیل عظیم عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام حضور یافت و در فضایی معنوی در آستان سیدالکریم(ع) همراه با آنان به عزاداری پرداخت.

 

رییس جمهور همچنین در این مراسم از هیات های مذهبی و خادمان و نوکران اباعبدالله الحسین(ع) با اهدای تابلوی مظلوم حسینم تجلیل کرد.

 

دسته های عزادرای سینه زنی و‌زنجیر زنی همه ساله در تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم‌مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به اقامه عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------