آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

جهانگیری: تحریم‌های آمریکا باعث تقویت توان داخلی و افزایش تولید ملی ایران شده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مناسبات مثبت و سازنده ایران و ونزوئلا بر گسترش همکاریهای تهران- کاراکاس در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری ظهر امروز(جمعه) به وقت محلی در حاشیه چهارمین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، با تشریح اوضاع منطقه و سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه کشورهای مستقل، تصریح کرد: باید همه کشورهای مستقل و آزادیخواه در جهت چندجانبه گرایی در جهان تلاش و همکاری کنند.

 

او افزوزد: تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه کشورهایی که سیاست مستقل از این کشور دارند به انحای مختلف اعمال می‌شود، پیامد مثبت رفتار آمریکا برای کشور ما اتکا به توان داخلی و افزایش ظرفیت تولید ملی برای رفع نیازها بوده است. شرکت‌ها و صنایع ایران در سالهای اخیر پیشرفت‌های ملموسی داشته‌اند. آمادگی داریم تا تجربیات خود را در همه زمینه‌ها در اختیار کشور دوست ونزوئلا قرار دهیم.

 

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: تدا‌وم سیاست‌های اشتباهی که منجر به تقویت افراطی‌گری در جهان امروز می‌شود محکوم به شکست است.

 

نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا نیز در این ملاقات با ابلاغ سلام گرم به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری ایران، خواستار تقویت مناسبات در عرصه‌های مختلف با ایران شد و افزود: همکاری شرکتهای نفت و‌گاز دو کشور می‌تواند بسترهای خوبی برای ارتقاء سطح همکاریها فراهم کند.

 

وی با تشریح سیاستها و اعمال فشار کاخ سفید علیه کشورش، این سیاستها را شکست خورده دانست و از مواضع جمهوری اسلامی ایران در ایجاد ثبات در منطقه و حمایت از ونزوئلا قدردانی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------