آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

مطهری: مسئولان قول داده بودند تا پیش از عید رفع حصر صورت گیرد / ادامه پیگیری‌ها از ابتدای سال آینده



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وعده رفع حصر تا پیش از پایان سال از جانب مقام‌های ارشد امنیتی و اطلاعاتی مطرح شده، تاکید کرد که چندان امیدی نسبت به رفع حصر در این مقطع زمانی ندارد و عدم تحقق این مهم به‌معنای خلف وعده خواهد بود.

علی مطهری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد اعلام کرد: به هر حال به ما قول داده بودند که تا پیش از پایان سال و فرارسیدن تعطیلات نوروز مشکل حصر مرتفع شود و طبیعتاً اگر عمل نکنند، درواقع خلف وعده کرده‌اند.

 

وی در واکنش به این پرسش که این وعده از جانب کدام نهاد مطرح شده بود، گفت: این وعده از سوی برخی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مطرح شد که نمی‌خواهیم نامی از فرد یا نهادی بیاوریم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس دهم همچنین در واکنش به پرسشی دیگر مبنی بر تکذیب اظهارات بعضی نمایندگان مجلس درخصوص وعده مسئولان برای رفع حصر تا پیش از تعطیلات نوروز یادآور شد: مسئله این است که این وعده از جانب مقام‌های ارشد امنیتی مطرح شده و احتمالا کسانی که تکذیب کرده‌‌اند، خبر ندارند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر این‌که باتوجه به باقی ماندن چند روز تا پایان سال، آیا همچنان به تحقق این وعده و رفع حصر در روزهای آینده امیدوار هستید، خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که آن‌چنان امیدوار نیستم ولی مسئولان چنین قولی داده‌اند و اگر این مهم صورت نگیرد، خلف وعده کرده‌اند.

 

درصورت عدم تحقق وعده رفع حصر موضوع را در سال جدید پیگیری می‌کنیم

مطهری در پایان در پاسخ به این سوال که درصورت عدم تحقق این وعده، چه واکنشی خواهد داشت، اعلام کرد: در این مورد باید ببینیم بعد از تعطیلات می‌توانیم چه کاری انجام دهیم. قاعدتاً همچنان پیگیری‌های خود را انجام خواهیم داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------