آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

تشریح جزئیات حوادث اخیر در شهرستان کازرون/ شایعه تقسیم کازرون بهانه تجمع‌های غیرقانونی/ اوضاع تحت کنترل پلیس است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون استاندار فارس جزئیات حوادث اخیر و تجمعات غیرقانونی که با حمله به مقر پلیس و کشته شدن یکی از معترضان همراه بود را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، هادی پژوهش جهرمی گفت: به دنبال فراخوان شبکه‌های مجازی مبنی بر دعوت از مردم برای برپایی تجمع در کازرون، صبح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت حدود ۳۰۰ نفر در میدان شهدای این شهر تجمع و اقدام به سردادن شعار‌هایی کردند.

 

هادی پژوهش جهرمی افزود: به دنبال برپایی این تجمع، نیروی انتظامی همراه با خویشتن داری اقدام به پراکنده کردن جمعیت کرد و تعدادی از افرادی که نقش تحریک کننده داشتند توسط ضابطان قضایی دستگیر شدند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: به دنبال این دستگیری ها، عصر همان روز، تعدادی پس از تجمع مقابل یکی از مقر‌های نیروی انتظامی به قصد رهایی بازداشت شدگان به مقر پلیس حمله کردند و با سنگ شیشه‌های مقر پلیس را شکستند، اما با مقاومت پلیس مواجه شدند.

 

پژوهش جهرمی گفت: در این حادثه دو نفر از عوامل نیروی انتظامی و ۹ نفر از حمله کنندگان به مقر پلیس زخمی شدند که یکی از زخمی‌های جمعیت معترضان، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

وی افزود: در ادامه این تجمع‌های غیر قانونی، صبح دیروز نیز عده‌ای که برخی از آنان سلاح سرد به همراه داشتند دست به تجمع زده و ضمن حمله به نیرو‌های انتظامی اقدام به آتش زدن ۲ دستگاه خودروی پلیس کردند.

 

پژوهش جهرمی اضافه کرد: با وجود تداوم این تجمع‌ها، پلیس با حضوری مقتدرانه‌ اوضاع را کنترل کرد.

 

وی گفت: طرح ارتقای بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان همچنان توسط کارشناسان وزارت کشور در مرحله مطالعه و بررسی کارشناسی قرار دارد و تاکنون هیج اقدامی صورت نگرفته است و به طور قطع هر تصیمی که اتخاذ شود در آن خواست مردم کازرون و قائمیه هم لحاظ خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------