آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

برگزاری تجمع اعتراضی در کرج، مشهد و ساری



عده ای که هدف خود را اعتراض به شرایط اقتصادی اعلام کرده بودند، در فلکه اول رجایی شهر کرج اقدام به تجمع کردند. همچنین تعدادی چند 10 نفری ظهر امروز پنجشنبه در اعتراض به تورم و گرانی در میدان شهدای مشهد واقع در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) تجمع کردند. همچنین جمعی از مردم شهرستان ساری روز پنج شنبه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود در مقابل استانداری مازندران حاضر شدند.

برگزاری تجمع اعتراضی در کرج

خبرگزاری ایرنا: عده ای که هدف خود را اعتراض به شرایط اقتصادی اعلام کرده بودند، در فلکه اول رجایی شهر کرج اقدام به تجمع کردند.تجمع کنندگان ضمن حضور در فلکه اول رجایی شهر اقدام به سر دادن شعارهایی نیز کرده اند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

فلکه اول رجایی شهر به واسطه اینکه منطقه ای پرتردد و شلوغ در کلانشهر کرج محسوب می شود، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای هدایت خودروها و جلوگیری از ترافیک سنگین در منطقه مستقر شده اند، با این وجود اکنون مسیرهای ورودی و خروجی به رجایی شهر با ترافیک سنگین مواجه شد.

 

در منطقه برپایی تجمع در فلکه اول رجایی شهر تعداد زیادی واحد تجاری و مرکز خرید مستقر شد که ماموران انتظامی در تلاش بودند تا آسیبی به اموال مردم وارد نشود.

 

تجمعات مشابهی نیز 2 شب گذشته در این منطقه با حضور حدود 200 نفر برگزار شد که پس از چند ساعت پایان یافت.

 

فرمانداری کرج نیز روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچگونه مجوزی برای برپایی تجمع صادر نشده است.

 

تجمع کنندگان در فلکه اول رجایی شهر کرج با حضور یک ساعته در این منطقه، دقایقی پیش متفرق شدند.

 

تلاش ناکام افراد ناشناس برای آتش زدن یک مسجد در کرج

تلاش افراد ناشناس برای به آتش کشیدن مسجد الرحمن در منطقه رجایی شهر کرج با هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی ناکام ماند.

 

چند فرد ناشناس نزدیک به نیمه شب چهارشنبه قصد داشتند با ورود به مسجد الرحمن در کوچه های فرعی فلکه اول رجایی شهر کرج اقدام به آتش زدن آن کنند که با هوشیاری و حضور به موقع مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی ناکام ماندند.

 

به گفته یک شاهد عینی این عده در ابتدا اقدام به شکستن شیشه های مسجد کردند و پس از تلاش آنها برای به آتش کشیدن مسجد بی نتیجه ماند.

 

فلکه اول رجایی شهر کرج 2 شب گذشته شاهد برپایی تجمع عده ای بود که هدف آن را اعتراض به شرایط اقتصادی معرفی می کردند، اما در این بین عده ای با حرکت به سمت این مسجد قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که موفق به این کار نشدند.

 

تجمعی در اعتراض به گرانی در مشهد برپا شد

تعدادی چند 10 نفری ظهر امروز پنجشنبه در اعتراض به تورم و گرانی در میدان شهدای مشهد واقع در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) تجمع کردند.

 

گرچه این تجمع منجر به ترافیک و مسدود شدن این منطقه شد اما با حضور آرام ماموران انتظامی در کمال آرامش خاتمه یافت.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) که در این محل حضور یافته و با معترضان گفت و گو کرد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه مردم معتقد به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

سردار یعقوبعلی نظری افزود: البته مردم انتقاداتی به برخی از مسائل اقتصادی دارند که باید برای آنها چاره اندیشی شود.

 

معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی نیز در همین محل  گفت: اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی نداریم.

 

حسن حیدری افزود: هیچ فردی امروز در مشهد دستگیر نشده و اقدامات در زمینه پیشگیری از ناآرامی، سوءاستفاده دشمنان و ایجاد فضای آرام برای شهروندان در دست انجام است.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ درخواستی برای برگزاری تجمع در شهرهای خراسان رضوی نشده و مجوزی نیز صادر نشده است.

 

محمد رحیم نوروزیان اظهار کرد: تاکنون هیچ فرد یا گروهی درخواست تجمع با هر عنوانی را در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی نداده و بنابراین مجوزی نیز صادر نشده است.

 

وی افزود:هرگونه تجمع در هر جای خراسان رضوی شکل بگیرد فاقد مجوز بوده و اجازه این اقدام داده نخواهد شد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

شماری از مردم ساری مقابل استانداری حضور یافتند

جمعی از مردم شهرستان ساری روز پنج شنبه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود در مقابل استانداری مازندران حاضر شدند.

 

 این افراد که تعداد ان از حدود 100 نفر تجاوز نمی کرد، بدون در دست داشتن پلاکارد به سر دادن شعارهایی با موضوع گرانی و وضعیت اقتصادی پرداختند.

 

بر اساس مشاهدات نیمی از این افراد از سنین بالا بوده و افراد جوان در آنها کمتر دیده می شود.

 

استانداری مازندران در مرکز شهرستان ساری و در انتهای خیابان قارن، یکی از پرتردد ترین مسیر های این شهر قرار دارد و برخی از ادارات و همچنین مراکز تجاری و بانک ها در مجاورت با ان قرار دارند.

 

نیروهای انتظامی برای حفاظت از اموال عمومی در محل حضور دارند و پلیس راهنمایی و رانندگی برای هدایت خودروها در مقابل استانداری مستقر هستند تا بار ترافیکی محل را کاهش دهند.

 

تحرکی از تجمع گران مشاهده نمی شود و افراد بیشتر مشغول صحبت های معمولی با همراهان خود هستند.

 

مردم بیرجند به فراخوان غیرقانونی نه گفتند

 

مردم شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی روز پنجشنبه به فراخوان برخی شبکه های اجتماعی برای تجمع اعتراضی نه گفتند.

 

این فراخوان با عنوان تجمع آرام یا سکوت برای ساعت 11 امروز (پنجشنبه) در بیرجند و سایر شهرهای ایران اعلام شده بود که در مرکز استان خراسان جنوبی با پاسخ منفی عموم مردم رو به رو شد.

 

ماموران انتظامی نیز از صبح امروز برای برقراری نظم و آرامش در میادین و تقاطع های اصلی شهر بیرجند حضور محسوس داشتند.

 

نیروی انتظامی آرامش را به خیابان نادری اهواز بازگرداند

خیابان نادری اهواز از صبح امروز - پنجشنبه - به دلیل فراخوان برگزاری تجمع های غیرقانونی ، صحنه حضور نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و آرامش شده است.

 

با توجه به فراخوان های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برگزاری تجمع غیرقانونی در شهر اهواز، حضور ماموران انتظامی در این منطقه از شهر محسوس است.

 

شبکه های خارجی و کانا ل های مرتبط با دشمنان ایران با سوءاستفاده از فضای مطالبات اصناف در صدد به خشونت کشاندن تجمع های آرام صنفی هستند.

 

پلیس مانع گسترش تجمع غیر قانونی درمنطقه امیر کبیر اصفهان شد

 

در ضلع شرقی میدان اصلی منطقه صنعتی امیرکبیر عده ای برای سومین روز اقدام به تجمع غیر قانونی و محدود کردند که پلیس با اعلام هشدارهایی از طریق بلندگو مانع از گسترش این تجمع شد.

 

تجمع غیرقانونی در شیراز برگزار شد

برخی افراد روز پنجشنبه با حضور در چهار راه زند واقع در مرکز شهر شیراز تجمع کردند، تجمعی که پیشتر مسئولان استان فارس آن را غیرقانونی عنوان کرده بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------