آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

واکنش‌ها به خبر درگذشت «نوربخش» رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش سرپوش، خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین درگذشتند.

  

رئیس جمهور درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

 

  

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ

 

خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت اندوهبار رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

 

مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، همراه صدیق و کوشای دولت در ۵ سال گذشته؛ مدیری متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه ای از خدمت به خانواده تامین اجتماعی بویژه کارگران زحمت کش و بازنشستگان شریف باز نایستاد.

 

مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی نیز سالها در مسوولیت های مختلف پارلمانی و اجرایی خدمات ارزنده ای داشتند، و تقدیر چنین بود که این دو چهره خدمتگزار، با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود بشتابند.

 

اینجانب این ضایعه را به خانواده های محترم نوربخش و تاج الدین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزیز کارگری و بازنشستگان تسلیت می گویم.

 

برای آن عزیزان فقید که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، برای خانواده های محترم ایشان و بازماندگان صبر و اجر و برای مصدوم این سانحه شفای عاجل و کامل مسالت دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

 پیام‌ تسلیت عارف به مناسبت درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

انالله و اناالیه راجعون

 

مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا دو مدیر موفق کشور ، خدمتگزاران صدیق مردم و دلسوزان این مرز و بوم آقایان دکتر سید محمد تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در آستانه شهادت امام حسن عسگری(ع) بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج نمایند و فارغ از زحمت این دنیای خاکی در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند. تحمل این ضایعه بزرگ ،سخت است و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او تحمل این مصیبت غیرممکن است. هر کس که از نزدیک با این عزیزان سفر کرده، آشنایی داشت مفتون نجابت، مهربانی، صفا، پاکی و خلوص آن‌ها و شیفته سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری آن‌ها می‌شد.

 

بدون تردید نام بزرگ این عزیزان در قلب و حافظه‌ مردم ایران ماندگار خواهد بود.

 

اینجانب وظیفه می‌دانم، درگذشت نابهنگام این اسوه‌های جهاد و تلاش و ایثارگران خدوم، که در مسیر خدمت به مردم ،جان خود را تقدیم نمودند به پیشگاه امام زمان (عج) مقام معظم رهبری، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های سوگوار و مصیبت دیده ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان علودرجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

 

همچنین اعضای فعلی و سابق دولت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------