آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

ایران می خواهد یک نفتکش بزرگ را در خلیج فارس غرق کند!



خبرسازی جدید غربی ها: ایران می خواهد یک نفتکش بزرگ را در خلیج فارس غرق کند!

اشپیگل مدعی شده که به دلیل نیاز کشورهای غربی به کمک های تکنیکی ایران برای رفع آلودگی نفتی خلیج فارس ، غرب مجبور خواهد شد لااقل بخشی از تحریم های خود علیه ایران را بردارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته نامه اشپیگل چاپ آلمان  روز یکشنبه با انتشار گزارشی به نقل از منابع اطلاعاتی غربی مدعی شد که ایران برای مقابله با برنامه های تحریمی غرب در نظر دارد با غرق کردن یک کشتی نفت کش بزرگ در خلیج فارس یک فاجعه بزرگ زیست محیطی به وجود آورد!

به گزارش عصر ایران اشپیگل که به انتشار اخبار و گزارش های بی سند علیه ایران و حزب الله لبنان مشهور است ، در این گزارش مدعی شده است سپاه پاسداران ایران طرحی سری به نام رمز " آب های کثیف " تهیه کرده که قرار است در صورت نیاز یک کشتی بزرگ نفت کش در خلیج فارس غرق شود تا بدینوسیله عبور و مرور نفت کش ها از این آبراه بین المللی مختل شده و کشورهای غربی و عربی منطقه وارد یک عملیات گسترده پاکسازی آب های خلیج فارس برای مدت های طولانی شوند.

نامگذاری عملیات به عنوان "آب های کثیف" ، قرینه ای بر ساختگی بودن این خبر اشپیگل است زیرا در ایران عملیات ها با این سبک نامگذاری نمی شوند.

این گزارش مدعی شده طراحان این طرح در ایران بر این باورند که با اجرای این طرح ممکن است کشورهای غربی در تحریم های خود علیه ایران تجدید نظر کنند.

این هفته نامه مدعی شده که به دلیل نیاز کشورهای غربی به کمک های تکنیکی ایران برای رفع آلودگی نفتی خلیج فارس غرب مجبور خواهد شد لااقل بخشی از تحریم های خود علیه ایران را بردارد!

اشپیگل مدعی شده این طرح از سوی برخی نظامیان ارشد ایران برای تصمیم گیری نهایی به  سطوح عالیه نظام ارایه شده ولی این نکته مورد توجه قرار نگرفته است که این آلودگی ، قبل از همه به خود ایران ضرر می زند.

انتشار این قبیل اخبار ، از یک سو می تواند بخشی از جنگ روانی علیه ایران قلمداد شود ولی در عین حال ممکن است زمینه سازی در افکار عمومی برای برخی اقدامات مخرب نیروهای غربی در منطقه با هدف ایراد اتهام به کشورمان باشد./عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------