آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

"دارایی‌ وزیر نیرو در اروپا مسدود شد"



"دارایی‌ وزیر نیرو در اروپا مسدود شد"

علت قرار گرفتن مجید نامجو در فهرست سیاه اتحادیه اروپا «عضویت در شورای عالی امنیت ملی که سیاست هسته‌ای ایران را پیش می‌برد» عنوان شده است! 34 شرکت و سازمان دیگر به فهرست سیاه اتحادیه اروپا اضافه شده‌اند که از آن میان می‌توان به وزارت نیرو و وزارت نفت که شامل شرکت ملی نفت ایران و دیگر شرکت‌های وابسته است، اشاره کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:  بر اساس تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا، مجید نامجو، وزیر نیرو به فهرست سیاه این اتحادیه اضافه شد.

به گزارش انتخاب ؛ امروز خبرنامه رسمی اتحادیه اروپا، نام مجید نامجو، وزیر نیروی دولت جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از افراد جدید تحریم شده از سوی این اتحادیه اعلام کرد.

بر این اساس، دارایی‌های نامجو در اروپا مسدود شده و وی حق گرفتن ویزای کشورهای عضو این اتحادیه را ندارد.

علت قرار گرفتن مجید نامجو در فهرست سیاه اتحادیه اروپا «عضویت در شورای عالی امنیت ملی که سیاست هسته‌ای ایران را پیش می‌برد» عنوان شده است!

این در حالی است که منابع مطلع اعلام کردند که وزیر نیرو در اروپا دارایی ندارد که توقیف شود.

34 شرکت و سازمان دیگر به فهرست سیاه اتحادیه اروپا اضافه شده‌اند که از آن میان می‌توان به وزارت نیرو و وزارت نفت که شامل شرکت ملی نفت ایران و دیگر شرکت‌های وابسته است، اشاره کرد.

ولت‌های عضو اتحادیه اروپا امروز رسما مجموعه تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران را که فعالیت‌های بانکی و مخابراتی و بخش انرژی ایران را نشانه می‌گیرد، ابلاغ کردند./انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------