آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

روزنامه دولت: هاشمی به‌دنبال مهندسی انتخابات92!



روزنامه دولت: هاشمی به‌دنبال مهندسی انتخابات92!

فرارو- روزنامه ایران برخی اظهارات و دیدارهای پیاپی آیت الله هاشمی رفسنجانی با اقشار مختلف و فعالان سیاسی را در راستای فعالیت انتخاباتی  تفسیر کرد و در گزارشی وی و حامیانش را متهم به تلاش برای "مهندسی انتخابات 92" کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فرارو، روزنامه ایران در شماره امروز خود در گزارشی به عنوان "مهندسی برای انتخابات ریاست جمهوری 92" به شدت به رفتارها و اظهار نظرهای اخیر آیت الله هاشمی انتقاد کرد. 

روزنامه دولت دیدارهای پیاپی  رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و  مطرح کردن طرح "دولت وحدت ملی" روش هاشمی برای نقش آفرینی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دانست و نوشت: «هاشمی كه پس از فتنه 88 و سكوت محض درخصوص آن در ظاهر به انزوای سیاسی رفته بود با نزدیك شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر قبای حضور و تأثیرگذاری را بر تن كرده است و این بار با توسل به شرایط روز سیاسی و با بزرگ‌نمایی از شرایط خاص اقتصادی و ایده‌های كهنه‌ای چون دولت وحدت ملی دوباره به صحنه بازگشته است، بازگشتی كه با هدف خاصی دنبال می‌شود و هرچه به ایام انتخابات نزدیك‌تر می‌شویم، پررنگ‌تر می‌گردد.»

بنا به ادعای این روزنامه هاشمی قصد دارد با "سیاه‌نمایی" وضعیت کشور و انتقاد صرف از عملكرد دولت در این 7 سال خود را در قامت یك ناجی معرفی می‌كند.

ایران همچنین به تلاش های برخی اصلاح طلبان نزدیک به هاشمی  اشاره کرد و گزارش خود را با یک جمله از یادداشت الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در نشریه آسمان درباره حضور هاشمی در انتخابات آغاز کرد. "هاشمی شاه ماهی انتخابات است". روزنامه دولت این جمله را جمله ای کلیدی خوانده است که الیاس حضرتی برای توصیف حضور تاثیر گذار هاشمی در انتخابات 92 به کار برده است.

روزنامه ایران در پایان گزارش مفصل خود آورده است: «به نظر می رسد افرادی هستند که اكنون درصدد جااندازی این تفكرند كه به هر قیمتی نباید اجازه داد گفتمان احمدی‌نژاد كه همان گفتمان اصیل انقلاب و زنده‌كننده آرمان‌های آن می‌باشد، تكرار شود.»

این روزنامه سپس استدلال می کند؛ از همین رو است كه "برخی عزم خود را جزم كرده و قصد اثرگذاری در این رویداد تاریخی را دارند و در این راه نیز تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل خود را با همراهی یاران خود از اصولگرا و اصلاح‌‌طلب در ویترینی به نام «دولت وحدت ملی» به كار گرفته تا هیچ اثری از گفتمان احمدی‌نژاد باقی نماند."/فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------