آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

بشار به توصیه های ایران توجه نمی کند!/ ایران فقط تا انتخابات ریاست جمهوری 92 از او حمایت می کند!



تازه ترین گزارش "هنوز تکذیب نشده" العربیه در مورد سوریه و ایران

العربیه: بشار به توصیه های ایران توجه نمی کند!/ ایران فقط تا انتخابات ریاست جمهوری 92 از او حمایت می کند!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"العربیه" وابسته به خاندان آل سعود که همواره تندترین اخبار و عمدتاً با محتوایی مغرضانه منتشر می کند، در خبری گزارش داد که «بدون حمایت ایران رژیم اسد سرنگون می شود» این تلویزیون وابسته به خاندان آل سعود در ادامه می افزاید: ایران به دلیل مشکلات مالی و بعید بودن بقای رژیم اسد در بلند مدت از افزازیش کمک وحمایت خود از رژیم حاکم در سوریه خود داری می کند .

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: سایت انگلیسی تلویزیون "العربیه" وابسته به خاندان آل سعود که همواره تندترین اخبار و عمدتاً با محتوایی مغرضانه منتشر می کند، در خبری گزارش داد که «بدون حمایت ایران رژیم اسد سرنگون می شود»

به گزارش  «انتخاب» ؛ در حالی که تعداد بسیار زیادی از اخبار این شبکه در مورد رژیم سوریه تکذیب شده، العربیه در گزارش تازه خود به نقل از دیپلمات غربی که اشاره ای به نامش نکرده، آورده است: نگرانی های ایران درباره سرنوشت رژیم بشار اسد افزایش یافته است و ایران به خاطر عدم توجه بشار اسد به توصیه های ایران برای بهبود شرایط و حفظ قدرتش نگران است!

العربیه افزوده است: بنا بر گزارش یکی از سفارت خانه های غربی در تهران، در حال حاضربه طور فزاینده ای فشار مسایل داخلی سوریه بر روی دوش ایران در حال افزایش است و این درحالیست که بشار اسد به توصیه مقامات ایرانی درباره این موضوع که ادامه این درگیری های داخلی باعث افزایش هرج و مر می شود توجهی نمی کند.

این تلویزیون وابسته به خاندان آل سعود در ادامه می افزاید: ایران به دلیل مشکلات مالی و بعید بودن بقای رژیم اسد در بلند مدت از افزازیش کمک وحمایت خود از رژیم حاکم در سوریه خود داری می کند .

در گزارش این دیپلمات اشاره ای به جزییات توصیه های ایران به بشار اسد نشده است اما به این نکته ذکر شده است که ایران از ادامه کمک ها به رژیم بشار اسد ناامید شده است و تنها تا انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به ادامه کمک و حمایت از بشار اسد ادامه خواهد داد.

در این گزارش امده است که ایران به دنبال راه حل و روشهای دیگری برای کمک رسانی به حزب الله لبنان پس از سقوط رژیم اسد است و در حال حاضر تلاش می کند به صورت پنهانی با گروه های مخالف بشار اسد ارتباط برقرار کند.

العربیه در پایان می نویسد: علت پنهانی بودن این نفوذ و مذاکرات این است که ایران نمی خواهد اینگونه به نظر برسد که بدون حمایت این کشور دولت اسد به سرعت سقوط خواهد کرد./انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------