آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

مشوق برکناری خانم وزیر مشخص شد: گفتم مرد باش و عزلش کن!/ خانم وزیر به حرف رهبری گوش نکرد!



مشوق برکناری خانم وزیر مشخص شد:

گفتم مرد باش و عزلش کن!/ خانم وزیر به حرف رهبری گوش نکرد!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :پس از آنکه مرضیه وحید دستجردی از رفتن به دفترش در ساختمان بلند بلوار فرحزادی منع شد و به جرگه وزرای سابق پیوست در واکنشی پیش بینی شده رسانه ها و افراد نزدیک به دولت البته هم در پاسخ به منتقدان و هم در دفاع از وزیر معزول به سخنرانی و مصاحبه و نگارش پرداختند.

در جدیدترین واکنش مهدی کوچک زاده در گفتگو با ارگان رسانه ای دولت گفت: اخیراً علی‌رغم تذکر صریح رهبر معظم انقلاب، ایشان{دستجردی} مجدداً اختلافی که با رئیس‌ بانک مرکزی یا مسئولان اقتصادی مبنی بر تخصیص ارز برای دارو داشت را رسانه‌ای کرد و دعوای مسئولین را به میان جامعه و فضای افکار عمومی کشاند.

رئیس‌جمهور مردانگی کرد

کوچک زاده اضافه کرد:من پیش از برکناری خانم دستجردی اعلام کردم آقای رئیس‌جمهور مرد باش و وزیری را که به حرف رهبری گوش نمی‌دهد برکنار کن. گفتم آقای احمدی‌نژاد وزیری که اختلافات داخلی دولت را رسانه‌ای می‌کند و به میان جامعه می‌آورد عوض کن و اجازه نده احساسات مردم در آستانه انتخابات با مواضع خانم وزیر جریحه‌دار شود. من حتی به خود خانم وزیر گفتم: خانم وزیر اگر راست می‌گویید و اگر اینقدر فساد در زیرمجموعه شما هست که دارو وارد نمی‌شود و به جایش غذای سگ وارد می‌شود و شما نمی‌توانید کنترل کنید ، میز و پست را رها کرده و استعفا بدهید و اگر دروغ می‌گویید خدا عاقبتت را به خیر کند که اینطور با یک دروغ مردم را نگران می‌کنید و می‌گویید دولت اسلامی پول برای تهیه غذای سگ می‌پردازد اما برای واردات دارو ارز نمی‌دهد! کوچک‌زاده خطاب به خانم دستجردی ادامه داد: شما که موضوع به این سادگی را نمی‌توانید رفع کنید و البته با رسانه‌ای کردن آن بر حجم و گستره آن می‌دمید پس چرا میز خود را رها نکرده و استعفا ندادید!پس بنابراین آقای رئیس‌جمهور باید وزیری را که برخلاف نظر صریح رهبری اقدام به التهاب‌آفرینی در جامعه می‌کرد را تغییر می‌دادند که البته مقداری این اقدام دیر صورت گرفت.

هجمه رسانه‌ای اخیر، مقدمه‌سازی برای فتنه جدید است

عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره هجمه‌ رسانه‌ای هماهنگ و پرحجمی که پس از برکناری وزیر بهداشت علیه اقدام رئیس‌جمهور صورت گرفت نیز معتقد است این رویه غلط رسانه‌ای می‌تواند منجر به ایجاد ناآرامی و التهاب و تنش در جامعه بشود و این رویکرد به بهانه عزل یک وزیر را در راستای فتنه بزرگتری که طراحی شده و در آستانه آن قرار داریم می داند. وی اضافه کرد: برای همین هم تعجب می‌کردم که چرا خانم وزیر سابق بدون توجه به مشی رسانه‌های ضدانقلاب و مخالفان دولت که اسقاط این دولت را پی‌گیری می‌کردند چنین مواضع دشمن شادکنی می‌گرفتند.

رسانه‌های اصولگرا اشتباه می‌کنند

کوچک‌زاده در ادامه با انتقاد از پروپاگاندایی که با نام اصولگرایی در جامعه تنش‌زایی می‌کنند نیز ابراز داشت: آنچه که در این سایت‌ها و مطبوعاتی که داعیه اصولگرایی هم دارند می‌بینم از دیدگاه بنده ناپسند است چرا که معتقدم این روش رسانه‌ای اصولگرایان منجر به خواست دشمن که همانا یک شورش ضد دولتی است می‌شود و این رویکرد رسانه‌ای خلاف نظر رهبر انقلاب است فارغ از اینکه ما طرفدار دولت باشیم یا مخالف دولت این شیوه مورد تأیید رهبر انقلاب نیست./انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------