آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

نعیمه اشراقی : خاتمی تصمیمی برای کاندیداتوری نگرفته که ما بخواهیم ستاد بزنیم



نعیمه اشراقی,فیس بوک نعیمه اشراقی

نعیمه اشراقی :

خاتمی تصمیمی برای کاندیداتوری نگرفته که ما بخواهیم ستاد بزنیم

یک فعال سیاسی اصلاح طلب که روز گذشته مطلبی به نقل از وی در ارتباط با تشکیل ستادهای انتخاباتی سید محمد خاتمی در سایت های خبری منتشر شد، گفت: من اصلا چنین مطلبی را در صفحه شخصی فیس بوکم ننوشته ام.

نعیمه اشراقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر این که مطلبی درباره تشکیل ستادهای انتخاباتی و راه اندازی کمپین دعوت از سید محمد خاتمی در صفحه شخصی اش در شبکه های اجتماعی اینترنتی نگذاشته است، اظهار کرد: صفحه من در این شبکه اجتماعی موجود است و شما می توانید به آن مراجعه کرده و ببنید که چنین مطلبی را بنده نقل کرده ام یا خیر.

وی افزود: خبر تشکیل ستادهای انتخاباتی آقای خاتمی از سوی بنده، ابتدا توسط یک خبرگزاری منتشر شد که باید از این گونه رفتارها ابراز تاسف کرد.

اشراقی در عین حال تاکید کرد: در ضمن آقای خاتمی هنوز به نتیجه قطعی برای کاندیداتوری و یا عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده نرسیده است که بخواهد ستادی برای وی تشکیل شود.

به گزارش مهر، روز گذشته خبری به نقل از نعیمه اشراقی درج شده که در این خبر آمده بود، وی در صفحه شخصی اش در فیس بوک با اعلام حمایت از کاندیداتوری سید محمد خاتمی زمان آغاز به کار ستاد های وی را از دیروز اعلام کرده است./مهر

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------