آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات،…

رئیس جمهور آمریکا از نگاهی دیگر؛ خاطرات دوست دختر سابق اوباما از ارتباط خاص با او!*سند



رئیس جمهور آمریکا از نگاهی دیگر؛

خاطرات دوست دختر سابق اوباما از ارتباط خاص با او!*سند

 

 ,دوست دختر اوباما,روابط جنسی,اخبار,اخبار سیاسی

 

دوست دختر سابق'باراک اوباما' از شور و حرارت جنسی خود با او پرده برداشت.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، به نقل از روزنامه"تلگراف"چاپ لندن (3 می)؛ دوست دختر سابق "باراک اوباما" از شور و حرارت جنسی خود با او پرده برداشت.

وی در شرح زندگی نامه جدیدش برای اولین بار از روابط جنسی گرم و صمیمی خود با "اوباما" سخن به میان آورد و از محتوی نامه های عاشقانه ای که در سن بیست سالگی برایش می فرستاد، پرده برداشت.

"جنویس کوک" و " آلکس مک" نیز که در اواخر سال (1980) در"نیویورک" با "اوباما" رابطه داشتند، قبلا مطالب و موارد ناگفته ای را که با "اوباما" داشتند و تا به حال برای کسی بازگو نکرده بودند را به "دیوید مارانیس" نویسنده و برنده جایزه "پالتزر" دادند.

 

در دفترچه خاطرات خانم"کوک"که به مدت یک سال دوست دختر "اوباما" بود و مربوط به تاریخ (1984) می باشد، به صراحت حکایت از روابط جنسی عمیق بین این دو دارد، اما بقیه مطالب به صورت کنایه ای گفته شده است.

 

خانم"کوک" از جشن"کریسمس"(1983) و ملاقاتش با "اوباما" و خوشگذرانی هایش و دادن شماره به هم دیگر در آن شب سخن به میان آورد.

 

وی در یاداشت های روزانه آن زمانش،"اوباما" را این چنین توصیف کرد: "او همیشه لباس های راحت و با نقش دختران خوش هیکل می پوشید، سیگاری بود و مویز می خورد و همیشه خواب آلود بود."

خانم "کوک" در دوران جوانی خود، رابطه عاشقانه عمیقی با "اوباما" داشته است ولی آنها در سال (1985) از هم جدا می شوند و این جدائی یک زخم عمیق عاطفی را در"اوباما"ایجاد می کند و باعث می شود که او به شروع دوباره رابطه مصمم شود تا آنجایی که خانم "کوک" نوشته: "من حدس می زدم و امید داشتم که زمان، همه چیز را تغییر دهد و او به دنبال من آمده و در دام عشق من گرفتار شود."

وی در ادامه تمامی کارهایی را که در حین عمل جنسی انجام می دادند را به تفصیل نگاشته است.

آنها تابستان (1982) را باهم در"نیویورک" گذرانده و بعد از آن "اوباما" برای ادامه تحصیلات به دانشگاه"کلمبیا"رفته و خانم"کوک" به"لس آنجلس" ولی همچنان در مکاتبه بودند.

این خاطرات قرار است به صورت کتاب درآید./جام نیوز


 ,دوست دختر اوباما,روابط جنسی,اخبار,اخبار سیاسی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------