آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

اطلاعیه شهرداری تهران درباره ادعای استانداری



اطلاعیه شهرداری تهران درباره ادعای استانداری

شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن رد ادعای معاون استاندار تهران اعلام‌کرد که هیچ مورد توقیفی از جرثقیل‌های در مالکیت شهرداری تهران ظرف 48 ساعت گذشته وجود نداشته است.

 

به گزارش تهران‌سما،‌ در پی انتشار خبری درباره توقیف جرثقیلی در تهران حین انجام فعالیت انتخاباتی و ارتباط دادن آن با شهرداری تهران، روابط عمومی شهرداری در اطلاعیه‌ای با تکذیب این موضوع تصریح کرد: شهرداری تهران این روزها آماج حملات مختلف سیاسی است و در آخرین نمونه شاهد ادعای عجیب توقیف جرثقیل شهرداری در روزهای نزدیک به انتخابات از سوی یک مقام دولتی هستیم که صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

 

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: به دنبال انتشار اخبار جعلی دیگری نظیر صدور بخشنامه برای رای دادن به فرد یا افرادی خاص، این بار شاهد ابراز ادعای نادرست توقیف یک جرثقیل و ارتباط دادن آن با شهرداری هستیم.

 

در این اطلاعیه تاکید شده است: راهبرد و برنامه اجرایی شهرداری تهران در دوره اخیر انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بوده و تمامی برنامه‌های تبلیغی و اطلاع رسانی شهرداری تهران بر این اصل اساسی استوار بوده است.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است:بر اساس استعلام شهرداری تهران از نهادهای انتظامی، هیچ مورد توقیفی از جرثقیل‌های در مالکیت شهرداری تهران ظرف 48 ساعت گذشته وجود نداشته است.

 

در این اطلاعیه همچنین خاطرنشان شده است:ادعای استفاده از بیت‌المال از سوی معاون استاندار تهران در حالی مطرح شده که اساسا اصل موضوع صحت نداشته و از همه مسئولان انتظار می‌رود در اظهارنظرهای خود جانب انصاف و دقت را رعایت کنند.

 

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه برخی رسانه های وابسته به جریانات خاص که نگران حضور گسترده مردم پای صندوق های رای هستند این روزها با برچسب زنی و اطلاعات خلاف واقع در تلاشند در مقطع حساس کنونی تلاش شهرداری برای حضور دشمن شکن مردم پای صندوق های رای را تحت الشعاع قرار داده و بهره برداری خاص خود را انجام دهند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: شهرداری تهران ضمن تکذیب قاطع این قبیل اخبار ، حق قانونی پیگیری قضایی این موارد را برای خود محفوظ می داند./فرارو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------