آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

ثبت‌نام انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری آغاز شد



ثبت‌نام انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری

با اعلام وزیر کشور؛

ثبت‌نام انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری آغاز شد

با اعلام رسمی وزیر کشور پروسه ثبت‌نام انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری در وزارت کشور آغاز و روند برگزاری این انتخابات شکل جدی تری به خود گرفت.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از امروز سه شنبه مورخ 17/2/1392 تا روز شنبه مورخ 21/2/1392 ، به مدت پنج روزدر محل وزارت کشور انجام می پذیرد .

بر اساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی که واجد شرایط زیر می باشند از ساعت 8 صبح تا 18 بعد از ظهر می توانند در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام حضور یابند.

1- ایرانی الاصل بودن

2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

3- مدبر و مدیر بودن

4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی

5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور

هم چنین این افراد می توانند شخصاً یا از طریق معرفی نماینده تام الاختیار خودجهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در سال جاری گرفته باشند ، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی ، ابتدای خیابان شهید گمنام ، تالار بزرگ کشور مراجعه فرمایند .

در این دوره نیز شرایط سنی و تحصیلی برای ثبت نام کنندگان درنظر گرفته نشده است و تنها بر اساس ماده ‌37 قانون مذکور کلیه افرادی که مسوولیت مستقیم در امر انتخابات ریاست جمهوری به صورت اجرا و یا نظارت دارند در صورتی می توانند داوطلب شوند که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا نموده و در آن سمت شاغل نباشند.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری 24 خردادماه ، همزمان با سه انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ،میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ، و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهدشد./ایسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------