آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

حمله احمد خاتمی به حسن روحانی: این کاندیدای ریاست جمهوری...



حمله سید احمد خاتمی به حسن روحانی: این کاندیدای ریاست جمهوری سکوت در برابر فتنه را اعتدال می‌داند/از نطق هایشان برمی اید که فتنه گران را تحویل می گیرند

 

حمله سید احمد خاتمی به حسن روحانی

انتخاب  : سیداحمد خاتمی‌ظهر امروز در مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی‌در مصلای امام خمینی این شهر اظهار کرد: ملت ایران بیدار باشید، از بعضی نطق‌های نامزدها برمی‌آید که فاصله‌ای با فتنه ندارند و فتنه‌گران را تحویل می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید احمد خاتمی سه‌شنبه شب در مسجد صفاری  شهرستان کاشان در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: کاندیداها وعده‌ای ندهید که در آینده مجبور نباشید که بگویید نگذاشتند، چرا کاری که در حیطه اختیارات شما نیست از الان دخالت می‌کنید.

وی افزود: کاندیدای ریاست جمهوری که صدا و سیما را به واسطه روشنگری مورد هجمه قرار می‌دهد و آن را افراط‌گری می‌خواند، سکوت در برابر فتنه را اعتدال می‌داند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری مدعی تنش‌زدایی در دولت خود هستند گفت: منظور آنها این است که سیاست‌های 34 سال گذشته اشتباه بوده، اما آنها باید بدانند ما از اصول اسلام کوتاه نمی‌آئیم و ملت نیز به شما اجازه نمی‌دهد به دشمن چراغ سبز نشان دهید.

وی خطاب به برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: چرا چراغ سبز دروغین نشان می‌دهید و با دروغ مدعی حل مشکلات اقتصادی با ایجاد رابطه با غرب هستید، ملت ایران اجازه رابطه با غرب را به قیمت عقب‌نشینی از اصول اسلامی به شما نمی‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: طی 34 سال گذشته ما هر وقت در برابر دشمن یک قدم عقب نشستیم دشمن چند قدم جلو آمده و در هشت سال دوره اصلاحات که به دوره انعطاف در برابر غرب و لبخند در برابر غرب خوانده می‌شد،  مسئولان آن روز با یک قدم عقب‌نشینی، دشمن چند قدم جلو آمد و مدعی شد ایران باید از اصول خود عقب‌نشینی کند.

وی افزود: تمام مشکلات هسته‌ای ایران از دوره انعطاف در برابر غرب و دوره لبخند در برابر غرب شروع شد و دشمن یک قدم هم عقب‌نشینی نکرد.

خاتمی، با اشاره به اینکه مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن تنها عنصری است که دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند، عنوان کرد: زمانی که دشمن اجازه یک درصد غنی‌سازی را به جمهوری اسلامی نمی‌داد، امروز به غنی‌سازی 20 درصدی با کاربری در صنایع، کشاورزی و پزشکی رسیده و توان غنی‌سازی 40 درصدی را نیز داشته اما با ساختن بمب اتمی به عنوان سلاح کشتار جمعی موافق نیستیم.

خاتمی پیش از این هم در تبریز با اشاره به اینکه در دوره اصلاحات انعطاف صورت گرفته بود اظهار کرده بود:  نگاه کنیم خوب در این دوره غرب با ایران خوب شد، در همین دوره مسئولان آمریکا ایران را محور شرارت نامیدند و تحریم‌ها و مشکلات هسته‌ای از همین دوره آغاز شد. ملت ایران بیدار باشید، از بعضی نطق‌های نامزدها برمی‌آید که فاصله‌ای با فتنه ندارند و فتنه‌گران را تحویل می‌گیرند.

وی افزود: کاندیدایی که از بصیرت‌افزایی صدا و سیما در فتنه 88 و بعد از آن انتقاد می‌کند، خروجی‌اش این است که مردمی که در حماسه 9 دی سفره فتنه را جمع کردند، محکوم بوده و حرکت ضدفتنه را محکوم می‌کند.

امام جمعه موقت تهران افزود: جای تأسف است که در این رابطه برخی نامزدها حتی فتنه‌گران را تحویل می‌گیرند و شعار اعتدال سر می‌دهند که البته اعتدال مورد تأکید اسلام است، اما مراد این عده از طرح چنین شعاری اعتدال در برابر فتنه و سکوت‌کنندگان در مقابل حوادث سال 88 است.

وی در مورد اظهارات کاندیداها درباره رابطه با آمریکا گفت: این افراد باید بدانند پرونده آمریکا فقط و فقط در دست مقام معظم رهبری بوده و هیچ فردی حق اظهارنظر و دخالت در این باره را ندارد./انتخاب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------