آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

نقدی،رئیس سازمان بسیج : نژاد اروپایی مثل دایناسور در حال انقراض است



 نژاد اروپایی مثل دایناسور در حال انقراض

نقدی: نژاد اروپایی مثل دایناسور در حال انقراض است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از افرادی که مسائلی را به امام خمینی(ره) نسبت می دهند گفت: افرادی که در ابتدا اندیشه های درستی در آنها سرزده و بد عمل هستند اگر این کار را استمرار بخشند کارشان به تکذیب پروردگار هم می رسد.ایشان هم ابراز تردید کرد.

به گزارش مهر، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج در همایش طرح تحول نقوش و نوشته های پوشاک که روز دوشنبه در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد گفت: ما مدعی تحقق تمدن اسلامی هستیم و اصلی ترین رکن تمدن اسلامی، فرهنگ اسلامی و جنبه های انسانی و نرم افزاری است.

گزیده سخنان نقدی را در ادامه می خوانید:

اگر سبک زندگی و فرهنگ اسلامی درست نباشد هر بنایی هر چقدر هم که زیبا باشد فرو می ریزد.

اگر فردی باوقار و باشخصیت لباس جلف پوشید حتما این طرز پوشش روی شخصیت آن فرد تاثیر می گذارد لذا باید دقت کنیم چه می پوشیم و بدانیم لباسهای ما چه پیامی و چه پیامدهایی دارد.

ما دلایل فراوانی داریم که نباید از شکل ها و تصاویر غربی بر روی لباسها پیروی کنیم.

مگر ما خودمان هویت نداریم که از شخصیت و هویت استقراضی استفاده کنیم مگر ما زبان و فرهنگ نداریم که آنها بخواهند زبان و فرهنگشان را به تحمیل کنند.

کت و شلوار برای ما نیست ما لباس بهتر از این داشتیم که در آن راحت تر بودیم و با جغرافیای ما تطبیق بیشتری داشت.

اقتصاد، فرهنگ و اخلاقیات آنها در حال انحطاط کامل است نژاد اروپایی در حال انقراض است اگر 100 سال دیگر بخواهید نژاد اروپایی پیدا کنید باید گروه تحقیق بفرستید زیرا رشد جمعیت در اروپا منفی است.

نژاد اروپایی ها مثل نژاد دایناسورها در حال انقراض است چرا چون در بین آنها فرهنگ مستهجن و مبتذلی رواج پیدا کرده است و دلیل دیگر انقراض نژاد آنها این است که آنها با رواج همجنس بازی و زندگی با حیوانات فقط به فکر خودشان هستند.

همه آفرینش به علی (ع) افتخار می کند حالا ما اینها را رها کنیم و برویم عکس یک هنرپیشه معتاد فاسد را به سینه بزنیم! اشتباه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل منسوب شده به امام اشاره کرد و گفت: آنهایی که در ابتدا اندیشه های درستی از آنها سرزده ولی بد عمل هستند اگر این کار را استمرار ببخشند کارشان به تکذیب پروردگار هم می رسد از این آدمها در اوایل انقلاب کم ندیدیم الان هم می بینیم چه مسائلی را به امام نسبت می دهند البته نمی خواهیم در این مورد صحبت کنم و می گذریم./مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------