آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

روایت اسماعیل دوستی از دیدار با کروبی: براساس گشایش‌های صورت گرفته موضوع حصر قابل حل است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اسماعیل دوستی که به عنوان نخستین فعال سیاسی پس از شش سال با مهدی کروبی در حصر ملاقات کرده است، درباره شرایط جسمی و رویکرد او نسبت به مسائل مختلف می‌گوید که آقای کروبی شاداب و سر و حال و در سلامت کامل است و نسبت به آینده نظام و انقلاب امیدواری بسیاری دارد.

 اسماعیل دوستی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار اخیر خود با حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی اظهار کرد: من برای سومین بار در دوران حصر به دیدار آقای کروبی رفتم که دیدار اخیر حدود ۳ ساعت به طول انجامید.

 

وی با بیان اینکه «به لطف خدا آقای کروبی در سلامت کامل بودند و حال‌شان بسیار عالی، خوشحال و سر و حال بود»، خاطر نشان کرد: پیش از این شش سال قبل به همراه آقای عباسی‌فرد در منزل سابق آقای کروبی به دیدار ایشان رفته بودم.

 

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: مدت‌ها بود که برای دیدار با آقای کروبی به مراجع ذی‌صلاح درخواست‌هایی داده بودم که خوشبختانه اخیرا از سوی شورای عالی امنیت ملی این اجازه صادر شد تا با ایشان دیداری داشته باشم. این دیدار نیز خیلی مفصل انجام شد و آقای کروبی امیدواری بسیاری نسبت به آینده نظام و انقلاب داشتند.

 

دوستی تصریح کرد: در این دیدار حامل هیچ پیامی از طرف فرد خاصی یا برای فرد خاصی نبوده‌ام.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان با بیان اینکه «موضوع رفع حصر نیازمند تدابیری است که نظام در حال اتخاذ آنهاست»، اظهار کرد: به فعالان سیاسی داخل کشور توصیه می‌کنم که  درباره موضوع حصر خیلی هیجانی عمل نکنند؛ چرا که ان‌شاءالله براساس گشایش‌هایی که صورت گرفته، این موضوع قابل حل بوده و نظام نیز آرام آرام در حال اتخاذ  تدابیری در این زمینه است. من به حل این موضوع بسیار امیدوار هستم.

 

اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶  به عنوان نخستین فعال سیاسی پس از شش سال با حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی و از محصوران سال ۸۸ دیدار کرد.

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------