آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

عارف: نپذیرفتن نماینده روحانی كذب محض است



اخبار ,اخبار سیاسی ,محمدرضا عارف

 

اخبار سیاسی - عارف: نپذیرفتن نماینده روحانی كذب محض است

عارف در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌ها اخباری را منتشر کردند مبنی بر اینکه شما نماینده رئیس جمهور را به حضور نپذیرفته‌اید، آیا این مسئله صحت دارد؟ بیان کرد: اصلا این بحث‌ها مطرح نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم پیگیری تخلفات احتمالی خبرنگاران از طریق وزارت ارشاد تاكید كرد و گفت: در صورتی كه خبرنگاران احساس امنیت كنند بهتر می‌توانند به وظیفه خطیر خود عمل كنند.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برخورد با خبرنگاران و بازداشت برخی از روزنامه‌نگاران گفت: آقای جنتی؛وزیر محترم ارشاد به شکل خوبی امور فرهنگی را اداره و پیگیری می‌کند و اگر تخلفی از سوی روزنامه‌نگاری صورت گیرد، از طریق وزارت ارشاد و مراجع ذی‌صلاح باید برخورد شود. خبرنگاران باید احساس امنیت کنند تا بتوانند به خوبی وظیفه مهم و خطیرشان را ایفا کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کرد هرچند این مسئله زمانبر است اما امیدوارم با توجه به برنامه وزیر ارشاد، این وضعیت بهتر شود تا از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های انقلاب استفاده کرد.

عارف در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌ها اخباری را منتشر کردند مبنی بر اینکه شما نماینده رئیس جمهور را به حضور نپذیرفته‌اید، آیا این مسئله صحت دارد؟ بیان کرد: اصلا این بحث‌ها مطرح نیست.

وی ادامه داد: من برای همه روسای جمهور بالاخص برای آقای روحانی احترام قائل هستم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه نیازی به ارسال نماینده وجود ندارد، تاکید کرد: روابطم با آقای رئیس جمهور بسیار نزدیک است و هر وقت لازم باشد، با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنیم. 

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------