آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

حق نداريم در اسرار مردم تجسس كنيم



اخبار ,اخبار سیاسی ,محمدكاظم بهرامي

 

اخبار سیاسی - حق نداريم در اسرار مردم تجسس كنيم

ما مامور به ظاهر هستيم و حق نداريم در مسائل خانوادگي و اسرار مردم تجسس كنيم و اقدامات موثر فرهنگي تنها راه صحيح ايجاد باورهاي عميق ديني و مذهبي در جامعه است.

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح گفت: حق نداريم در مسائل خانوادگي و اسرار مردم تجسس كنيم.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدكاظم بهرامي در همايش مسئولان واحدهاي امر به معروف و نهي از منكر نيروي زميني ارتش، گفت: ما مامور به ظاهر هستيم و حق نداريم در مسائل خانوادگي و اسرار مردم تجسس كنيم و اقدامات موثر فرهنگي تنها راه صحيح ايجاد باورهاي عميق ديني و مذهبي در جامعه است.

وي بر عزم ملي و مديريت جهادي در نهادينه كردن امر به معروف و نهي از منكر در جامعه تاكيد كرد و گفت: در هر جايي و بر حسب اختياراتي كه داريم بايد اقدامات موثري در جهت احياي معروف‌ها و از بين بردن منكرات انجام دهيم و سعي كنيم فضاي سالمي در محدوده كاري خودمان ايجاد كنيم.

وي بر شناخت معروف‌ها و منكرات و شيوه‌هاي اجرايي آن تاكيد كرد و گفت: امام خميني (ره) در تحريرالوسيله مي‌فرمايند كه آمر به معروف و ناهي از منكر بايد مانند طبيب معالج و مهربان، مشفقانه امر به معروف و نهي از منكر كند. رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح با بيان اينكه در امر به معروف و نهي از منكر نبايد منحصرا به بحث حجاب پرداخته شود، تصريح كرد: اگرچه بسياري از منكرات از بي‌حجابي ناشي مي‌شود، اما در جامعه معروف‌ها و منكرات ديگري هم وجود دارد كه نبايد از آنها غافل شويم. 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------