آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

تمام دعواهاي سياسي از قم نشأت مي‌گيرد



اخبار ,اخبار سیاسی ,دعواهاي سياسي

 

اخبار سیاسی - تمام دعواهاي سياسي از قم نشأت مي‌گيرد

اين نخستين و آخرين هشدار است كه در اين حوزه خواهم داد. شهرداري نبايد در هر جلسه‌اي شركت كرده يا هر ملاقاتي را انجام دهد چرا كه حوزه كاري شهرداري مسائل سياسي نيست.

استاندار قم درباره ورود به مسائل سياسي به شهرداري قم هشدار داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحي‌منش در مراسم توديع و معارفه مديران حوزه معاونت عمراني استانداري با اشاره به شركت شهردار قم در يك محفل سياسي اظهار داشت: شهرداري بايد بداند كه يك نهاد حاكميتي است و نبايد وارد مسائل سياسي شود.

وي با اشاره به اينكه اگر در اينگونه رفتارها تكراري ببيند برخورد جدي خواهد داشت اضافه كرد: اين نخستين و آخرين هشدار است كه در اين حوزه خواهم داد. شهرداري نبايد در هر جلسه‌اي شركت كرده يا هر ملاقاتي را انجام دهد چرا كه حوزه كاري شهرداري مسائل سياسي نيست.

استاندار قم به اهميت مديريت در حوزه سياسي اشاره كرد و گفت: حوزه عمراني حوزه‌اي است كه مي‌خواهد در رابطه با توسعه عمران و آبادي قم قدم‌هاي بزرگي بردارد. وي افزود: همه شما به نوعي با مسائل عمراني آشنا هستيد و مي‌دانيد كه كار عمراني در عين زيبايي كار بسيار مشكلي است.

وي با اشاره به اينكه مسائل شهر قم فراستاني است، افزود: تصميم‌گيري‌ها در استان قم بايد ناظر به اين عملكرد ملي باشد. صالحي‌منش خطاب به مديران حوزه عمراني استانداري تصریح کرد: اگر بخواهيم شعار مقام معظم رهبري در سال جاري تحقق پيدا كند بايد برنامه پنج ساله توسعه سند چشم‌انداز را پيش رو بگذاريد و بر اساس آن رفتار كنيد.

وي به جايگاه شهر قم از نظر مسائل سياسي هم اشاره كرد و گفت: هيچ شهري به تندي قم در مسائل سياسي وجود ندارد؛ تمام دعواهاي سياسي كه در كشور ديده مي‌شود از قم نشأت مي‌گيرد. با اين همه ما در چنين شهري با تمام گروه‌هاي سياسي رفاقت داريم و اگر برخي دستگاه‌هاي دولتی به دنبال مسائل سياسي بروند با آنها برخورد خواهيم كرد.

حجت‌الاسلام صالحي‌منش با اشاره به اهميت تحقق شعار سال در حوزه عمراني اظهار داشت: يك حركت برادرانه و مجاهدانه بين دستگاه‌ها و كساني كه در امور عمراني مسئوليت دارند بايد به وجود بيايد.
اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------