آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

پاسخ ظریف به سوالی در فیس بوک درباره سربازان ربوده شده



اخبار ,اخبار سیاسی ,سربازان ربوده شده

 

اخبار سیاسی - پاسخ ظریف به سوالی در فیس بوک درباره سربازان ربوده شده

محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه در پاسخ به کاربران فیس بوک گفت این وزارتخانه با تمام توان و امکانات برای ازادی مرزبانان اسیرایرانی تلاش می کند و آن را وظیفه خود می داند.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوال یکی از کاربران که نوشته بود: «جناب وزیر چرا به فکر سربازها نیستین از شما بیشتر از این انتظار میره» نوشت: به یاری خدا امیدواریم که هرچه زودتر خبر آزادی آنها را به اطلاع شما برسانیم.

متن کامل پاسخ ظریف را می خوانیم:
«سلام دوست عزیز حق با شما و سایر دوستانی است که به این موضوع پرداخته اند. پوزش مرا بپذیرید. من و همکارانم در وزارت امور خارجه وظیفه داریم از همه ایرانیان دفاع کنیم و زمانی که آنها سربازان عزیزی هستند که برای حفظ امنیت مردم بزرگ و این مرز و بوم عزیز فداکاری می کنند، این وظیفه چندین برابر می شود.

 

ما با تمام توان و امکانات برای آزادی این سربازان عزیز و سربلند تلاش می کنیم و دوستان اخبار آن را در رسانه ها خوانده اند و به یاری خدا امیدواریم که هرچه زودتر خبر آزادی آنها را به اطلاع شما برسانیم. ولی دوستان می دانند که در روزها و هفته های گذشته آن چنان مشغله های خارجی و داخلی! زیاد بوده که فرصت کافی و البته سعادت نوشتن و گزارش دادن به شما بزرگواران را نداشته ام. لذا نپرداختن به این موضوع در گزارش های پرفاصله را به حساب تقصیر کلی من در گزارش دهی بگذارید و نه خدای ناکرده به حساب بی توجهی به این وظیفه خطیر ملی.»

جمعه هفته گذشته پنج نفر از دیده بانان مرزبانی در منطقه عمومی «جکیگور» استان سیستان و بلوچستان در حین انجام وظیفه مفقود شدند.

گروه جیش العدل مسئولیت ربودن این مرزبانان را به عهده گرفته است.

اخبار سیاسی - فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------