آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

آیا جمشید دانایی فر زنده است؟/لاریجانی: پاکستان زمینه های آزادی پنجمین سرباز را آماده کند



اخبار ,اخبار سیاسی ,جمشید دانایی فر

 

اخبار سیاسی - آیا جمشید دانایی فر زنده است؟/لاریجانی: پاکستان زمینه های آزادی پنجمین سرباز را آماده کند

رئيس مجلس با اشاره به آزادي مرزبانان کشورمان گفت: دولت پاکستان حتما بايد پاسخگو باشد و درمورد نفر پنجم هم هرچه زودتر بايد زمينه‌هاي آزادي وي را آماده کند.

رئيس مجلس با اشاره به آزادي مرزبانان کشورمان گفت: دولت پاکستان حتما بايد پاسخگو باشد و درمورد نفر پنجم هم هرچه زودتر بايد زمينه‌هاي آزادي وي را آماده کند.

به گزارش «تیک»، مهدي کوچک زاده نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني صبح امروز پارلمان طي اخطاري به استناد به اصل 153 قانون اساسي اظهار داشت: در ابتدا از جانبرکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و غيور مردان ارتش نجيب جمهوري اسلامي که در تأمين امنيت مرزها جان خود را در دست گرفته اند و امنيت را براي مردم ايران به ارمغان مي‌آورند، تشکر کنم. و در خواست جدي کنم که سپاه اين عزمي که از ابتدا داشته و امروز هم دارد تا آخر براي تعقيب بي‌وقفه تروريست‌هاي کافر و آدم‌کش ادامه دهد.

وي ادامه داد: آدم کشان جيش القتل اعلام کردند که به خاطر تبعيت از علماي اسلامي گروگان ها را آزاد کرده‌اند اما ما مي‌گوييم که علماي اسلامي دستور گروگانگيري اصلا نمي‌دهند که بعدا بخواهند دستور آزادي بدهند و يا علماي اسلام اصلا فرمان قتل يکي از پنج نفر را نمي‌هند که بعدا دستور آزادي مابقي را بدهند.

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سخنان کوچک‌زاده گفت: به نظر من يک تلاش بسيار خوبي در کشور و از سوي بخش‌هاي امنيتي براي آزادي مرزبانان انجام شده و ما هم از وزارت اطلاعات و هم دستگاه‌هاي امنيتي ديگر که در اين زمينه تلاش کردند، تشکر مي‌کنيم و معتقديم موضوع بايد کاملا بررسي شود که چرا اين اشکال بوجود آمد و دولت پاکستان حتما بايد پاسخگو باشد و درمورد نفر پنجم هم هرچه زودتر بايد زمينه‌هاي آزادي وي را آماده کند.

اخبار سیاسی - تیک

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------