آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

تذکر 9 نماینده در مورد حوادث اوین



اخبار ,اخبار سیاسی ,تذکر 9 نماینده در مورد حوادث اوین

 

اخبار سیاسی - تذکر 9 نماینده در مورد حوادث اوین

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ی امروز مجلس در تذکری به وزیر دادگستری خواهان بررسی حوادث پنجشنبه هفته گذشته زندان اوین شدند.

 مطهری، عبدی، هروی، پزشکیان، شریعتی،حسین زاده، تابش، حسینی و محجوب، در تذکر کتبی خود به وزیر دادگستری خواهان رسیدگی به موضوع حوادث اخیر در بند 350 زندان اوین شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بعد از تجمع جمعی از خانواده‌های زندانیان بند 350 زندان اوین، مقابل مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه، علی مطهری و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس در خواست بررسی حوادث روز پنج شنبه این بند از زندان اوین را مطرح کردند، در همین رابطه رییس سازمان زندان‌ها، عصر روز یکشنبه(31 فروردین) با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد وضعیت زندانیان توضیحاتی را به نمایندگان ارائه داد که از سوی مطهری قانع کننده ارزیابی نشد.

علی مطهری در همین رابطه به خبرگزاری ایسنا گفت که با توجه به این که خانواده های زندانیان و مسوولان زندان هر کدام از منظر خودشان موضوع را بیان می کنند و هر کس که تنها به قاضی برود، راضی برمی گردد ما خواهان پیگیری های بیشتر در این رابطه هستیم.
اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------