آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

زمان دادگاه بابک زنجاني



اخبار ,اخبار سیاسی ,دادگاه بابک زنجانی

 

اخبار سیاسی - دادگاه بابک زنجاني به زودي برگزار مي‌شود

زنجاني در همه زمينه‌ها سرك كشيده و دخالت داشته است. يكي از جاهايي كه زنجاني در آن وارد شده تامين اجتماعي است مخصوصا در شركت‌هاي زيرمجموعه «شستا».

«اميرعباس سلطاني»، عضو كميته پيگيري پرونده بابك زنجاني در مجلس خبر داد كه تحقيقات اين كميته هم به پايان رسيده و آنها قرار است پس از زنجاني سراغ پرونده تامين اجتماعي بروند كه مرتبط با پرونده زنجاني است.

 

به گزارش تدبير، او گفت: «زنجاني در همه زمينه‌ها سرك كشيده و دخالت داشته است. يكي از جاهايي كه زنجاني در آن وارد شده تامين اجتماعي است مخصوصا در شركت‌هاي زيرمجموعه «شستا». ورود زنجاني بسيار زياد است. زنجاني هر جايي كه رنگ و بوي تجاري يا منفعت مادي و غيرعادي داشته، ورود داشته است.»

 

عضو كميسيون انرژي مجلس تاكيد كرد: «ما موضوع ورود زنجاني به تامين اجتماعي را هم ضميمه پرونده‌اش كرده‌ايم. ايشان بدهي‌اي نيز به تامين اجتماعي دارد كه مبلغ آن هنوز در دست بررسي است.»

 

او ادامه داد: «پرونده زنجاني و پرونده سعيد مرتضوي در تامين اجتماعي به هم بي‌ارتباط نيست. قصد داريم پس از پرونده زنجاني سراغ مرتضوي برويم و روي اين پرونده كار كارشناسي انجام دهيم.»

 

سلطاني همچنين درباره روند رسيدگي كميته پيگيري پرونده زنجاني به تدبير گفت: «پرونده بابك زنجاني در قوه قضاييه تكميل و به دادسرا فرستاده شد. ما هم در كميسيون انرژي مجلس و همچنين كميته پيگيري تحقيقات خودمان درباره اين پرونده را انجام داديم. زنجاني 14هزار ميليارد بدهكاري به نفت داشت كه ما آن را دنبال كرديم. اگرچه اين بدهي به دولت برنگشته ولي توانستيم ثابت كنيم اين بدهي وجود دارد زيرا زنجاني اين بدهي را قبول نداشت و در نهايت اعتراف كرد كه پول فروش نفت و ميعانات گازي را به دولت برنگردانده است. البته زنجاني در ابتدا ادعا مي‌كرد كه اين پول را برمي‌گرداند كه معلوم شد دارايي‌اش در داخل كشور بسيار ناچيز است.»

 

نماينده مردم بروجن در مجلس تاكيد كرد: «به زودي شاهد دادگاه بابك زنجاني خواهيم بود تا پولي كه او از بيت‌المال برده است، برگردانده شود.»

اخبار سیاسی - تدبير

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------