آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

واکنش ارشاد به توقیف روزنامه «قانون»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نوش‌آبادی در نشست خبری:
توقیف روزنامه «قانون» ربطی به ارشاد ندارد/ رسانه‌ها از قانون تخطی نکنند

توقیف قانون ربطی به ارشاد ندارد و به دستور دادستانی انجام شده است. علت شکایت برخی نهادهای امنیتی بوده و ارشاد نقشی نداشته است

به گزارش فارس، حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری خود درباره توقیف روزنامه قانون گفت: توقیف قانون ربطی به ارشاد ندارد و به دستور دادستانی انجام شده است. علت شکایت برخی نهادهای امنیتی بوده و ارشاد نقشی نداشته است. باید رسانه ها به گونه ای عمل کنند که از قانون تخطی نکنند.

وی ادامه داد: البته باید به سمتی برویم که با یک خطا کل رسانه تعطیل نشود و اگر یک نفر خطا کرده آن یک نفر مجازات شود. این کار به اصلاح قانون نیاز دارد و ما در حال اصلاح قانون هستیم.
قانون به استناد بند 5 اصل 105 قانون اساسی رخ داده و قوه قضاییه تصمیم گرفته است.

سخنگوی ارشاد همچنین درباره حج امسال گفت: حج تعطیل نشده و حکام سعودی اجازه این کار را ندارند. سعودی ها تظاهر به همکاری داشتند اما هیچ نشانه ای از همکاری نبود زیرا سعودی ها با برخی شرطهای نامعقول ما را از حج محروم کردند. امکانات ما در مکه و مدینه در جای خود باقی است و ان شا الله سال آینده با برنامه ریزی دقیق باید مسیر حج را هموار کنیم. امسال هم مصمم بودیم اما با کار شکنی سعودی ها نشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------