آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

بداخلاقي ،غرور و تکبر باعث مي شود برخي خود را اصولگراتر از ديگران بدانند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خود اصولگرايان هم نمي دانند اصولگريي يعني چه؟

محسن غرويان،عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با آريا، گفت:الان هرکس خودش را مرجع تشخيص و تعريف اصولگرايي مي داند درحالي که ديگران را متهم مي کند به غيراصولگرا بودن .


وي تاکيد کرد:همه کساني که مدعي اصولگرايي هستند بايد جلسه اي تشکيل دهند و خودشان اصولگرايي را تعريف کنند تا مردم بدانند ملاک معيار اصولگرايي چيست و اصولگرا چه کسي است .

اين استاد دانشگاه اظهار داشت:متاسفانه اختلاف بين اصولگرايان آنقدر زياد شده که واقعا خود آنها هم نمي دانند اصولگريي يعني چه؟لذا بنده معتقدم براي تعريف اصولگرايي بايد نشست هايي برگزار شود .

وي تاکيد کرد:اگر اعتقاد به قانون اساسي ،اسلام ،دين و ولايت فقيه ملاک تشخيص اصولگرايي است نبايد اختلاف دراين طيف وجود داشته باشد درحالي که امروز شرايط به گونه اي است که خيلي هم توجهي به اين مسائل نمي شود لذا به مرور زمان به خاطر همين اختلافات، اصطلاحاتي چون اصلاح طلبي و اصولگرايي اعتبارخودش را از دست داده است درحالي که مقام معظم رهبري چند سال پيش فرمودند اصلا اين مرزبندي ها را قبول ندارند از اين رو ايشان تعبيري به نام مردمسالاي ديني به کار ببرند که به دو طيف اصلاح طلب و اصولگرا مي خورد .


وي اظهار داشت:مسائل و نفسانيات اخلاقي و غرور و تکبر برخي افراد باعث مي شود خود را اصولگراتر از ديگر هم طيفانشان بدانند اينکه کسي که فکر خودش را درست تر از ديگران مي داند نوعي تکبر است و ريشه اين انحصار طلبي ها به بداخلاقي ها در ساحت تفکر بازمي گردد.

 

اخبار سیاسی - آیا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------