آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

هاشمی: مردم چگونه در بعضی از استان‌ها که فقط یک نامزد در میدان باقی مانده، در انتخابات شرکت کنند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ا اشاره به اینکه در بعضی از استان‌ها فقط یک نامزد وجود دارد، گفت: مقام معظم رهبری به همه حتی ضد انقلاب‌ها هم می‌گویند که برای انتخابات بیایند، اما مردم چگونه در بعضی از استان‌ها که فقط یک نامزد در میدان باقی مانده، در انتخابات شرکت کنند؟

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی استان‌های جبهه حماسه تدبیر و توسعه ایران اسلامی،  توجه به «حق الناس» را یکی از دلایل روشن پرهیز از ظلم در جامعه دانست و با اشاره به تعبیرات و تأکیدات مقام معظم رهبری، گفت: حق‌الناس در انتخابات علاوه بر جنبه فردی، جنبه اجتماعی نیز دارد و به گونه‌ای است که هر تصمیم امروز مسؤولان مربوطه، در آینده جامعه تأثیرگذار خواهد بود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خویش به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و گفت: مردم بار دیگر ثابت کردند که کشور و نظام خود را دوست دارند و کسی نباید از حضور مردم در صحنه بترسد که یک روز راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب است و روزی دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری.

وی همچنین سخنان خویش توسعه همگانی و هماهنگ را در همه‌ی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مهم دانست و گفت: از لحاظ آمایش سرزمینی هم باید به امکانات و ظرفیت‌های استان‌ها توجه شود.

وی برگزاری یک انتخابات پرشور را نشانه‌ی دیگر از توسعه‌ی فرهنگ سیاسی و پرهیز از توهین، تهمت و تخریب در ایام تبلیغات را نشانه‌ی توسعه‌ی اخلاق اسلامی و انسانی دانست و گفت: امیدواریم حالا که خداوند قلب‌های مردم ایران را برای یک انتخابات هدایت کرده، همه مسؤولان در نظارت و اجرا در این راستا گام بردارند و مطمئن باشند که هر مقدار حضور مردم در انتخابات با شکوه‌تر باشد، مسابقه‌ی کشورهای خارجی برای همکاری با ایران جدی‌تر می‌شود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر این جمله که باید مجلسی داشته باشیم که با توسعه کشور همراهی کند، به اعلام آمادگی برخی از شرکت‌های خارجی جهت همکاری در پروژه‌های بسیار مهم و پیشرفته مانند پتروشیمی اشاره کرد و گفت: شاید در شرایط فعلی نتوانیم با سرعت دنیا به توسعه مناسب برسیم، اما تلاش برای آمادگی سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه، یک کار عقلانی است و همه‌ی مردم در هر سطحی باید در این امر شریک شوند.

هاشمی رفسنجانی در بخش پایانی سخنان خویش، گفت: اصلاح طلب و اصولگرا مهم نیست، مهم تقویت پایه‌های کشور است و هر تفکری که می‌تواند در این راه، ایران را به جایگاه اصلی خود برساند، مقبول مردم است و جناح‌ها به جای تخریب همدیگر باید خود را به خواسته‌های مردم نزدیک کنند.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------