آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

مهلت استیضاح‌کنندگان به وزیر نیرو



اخبار,اخبار سیاسی,استیضاح  وزیر نیرو


 اخبار سیاسی - مهلت استیضاح‌کنندگان به وزیر نیرو

شب گذشته نمایندگان استیضاح‌کننده و نماینده هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی جلسه‌ای با وزیر نیرو دغدغه‌ها و نقطه‌ نظرات خود را که باعث امضای درخواست استیضاح شده بود با وزیر مطرح کردند اما متاسفانه پاسخ‌های وزیر برای استیضاح‌کنندگان قانع کننده نبود.

با درخواست ضرغام صادقی، عضو هیأت رئیسه مجلس، استیضاح‌کنندگان وزیر نیرو، به وی برای پاسخ به بندهای استیضاح و سوالات‌شان مهلت دوهفته‌ای دادند.

ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا،با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته نمایندگان استیضاح‌کننده و نماینده هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی جلسه‌ای با وزیر نیرو دغدغه‌ها و نقطه‌ نظرات خود را که باعث امضای درخواست استیضاح شده بود با وزیر مطرح کردند اما متاسفانه پاسخ‌های وزیر برای استیضاح‌کنندگان قانع کننده نبود.

نماینده مردم فلاورجان خاطر نشان کرد: پس از جلسه شب گذشته کارگروهی با حضور آقای حاجی‌دلیگانی، آقای ضرغام صادقی و بنده و همچنین تعدادی از کارشناسان وزارت نیرو تشکیل شد تا طی دو هفته نمایندگان استیضاح‌کننده دغدغه‌ها و مشکلات خود را با کارشناسان و نمایندگان وزارتخانه در میان بگذارند و در صورتی که پاسخ‌ها و برنامه‌ها قانع‌کننده باشد استیضاح خود را پس بگیرند چرا که ما قصد ایجاد مشکل برای دولت را نداریم.

وی افزود: بحران آب و استفاده بهینه پسماندهای قابل استفاده و همچنین باروری ابرها که در گذشته نیز مطرح بوده و کارشناسان ایرانی در ارمنستان با موفقیت این کار را انجام داده‌اند، از موضوعات استیضاح وزیر نیرو است.

این عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: مشکل دیگر که استیضاح‌کنندگان مطرح کردند موضوع پرداخت حقوق حق‌آبه دارانی است که در گذشته اقدام به خرید حق‌آبه کردند اما امروز دولت حق‌آبه آنها را با قیمت بالا به صنعت می‌فروشد و هیچ حقی را برای این کشاورزان که با مشکلات زیادی مواجهند و حتی بعضا به نان شب خود محتاجند قائل نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: نمایندگان استیضاح‌کننده قصد ایجاد مشکل برای دولت را ندارند و برای احقاق حقوق مردم و رفع مشکلاتی که از گذشته تا به امروز موانع و مسائل زیادی را برای کشاورزان و مردم ایجاد کرده است، اقدام به استیضاح کرده‌اند ضمن آن که بعد از تقدیم این استیضاح به هیأت رئیسه نمایندگان دیگری نیز علاوه بر نمایندگان اصفهان قصد امضای استیضاح را داشتند و این نشان دهنده وجود برخی مشکلات در وزارت نیرو است.
اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------