آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

نمایندگان حامی احمدی نژاد از رحیمی پول گرفته اند نه مخالفان /تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها



اخبار,اخبارسیاسی,معاون اول احمدی نژاد

 

ابراهیم نکو، نماینده مجلس :
 نمایندگان حامی احمدی نژاد از رحیمی پول گرفته اند نه مخالفان / رحیمی باید اسامی این نمایندگان را رو کند / تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها / این دسته از نمایندگان، سلب عضویت خواهند شد

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت که احتمال اخراج نمایندگانی که از محمدرضا رحیمی پول دریافت کردند، وجود دارد.

نکو به  انتخاب  گفت: اگر کمک مالی به نمایندگان به صورت رسمی و در جهت کمک به نیازمندان باشد، دارای اشکال نیست، اما اگر تحت عناوین دیگری مانند کمک برای انتخابات باشد، دریافت کنندگان این وجوه باید پاسخگو باشند.

وی افزود: آقای رحیمی برای اینکه شبهه ای وجود نداشته باشد و به دروغ پردازی متهم نشود، باید مسائل را رو کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: صلاح بر این است که رحیمی به این موضوع بپردازد تا ابعاد روشن وشود و از خود دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر اقدام رحیمی، تنها یک اتهام زنی باشد، تمامی نمایندگان می بایست از ایشان شکایت کنند، چراکه به چهره ی مجلس خدشه وارد شده است.

ابراهیم نکو گفت: اگر رحیمی پولی پرداخت کرده، به حامیان دولت دهم بوده نه مخالفان آن. در حقیقت، کسی که با دولت از لحاظ سیاسی و مدیریتی اختلاف ندارد، مورد حمایت آن واقع نمی شود.

وی ادامه داد: احتمال اینکه آقای رحیمی پولی داده باشد و برخی از نمایندگان قبول کرده باشند، وجود دارد، در واقع تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

نماینده رباط کریم با بیان اینکه رحیمی در افشای اسامی با موانع احتمالی روبرو خواهد شد، گفت: ممکن است برخی از نمایندگان و افرادی که در این زمینه ذینفع بوده اند، مانع از انتشار این اسامی شوند.

وی افزود: جلوگیری از طرح ها برای بررسی و افشای اسامی دریافت کنندگان وجوه مالی، یکی از سناریوهایی است که تعدادی از نمایندگان ممکن است برای محفوظ ماندن اسامی خود مبادرت به آن کنند.

ابراهیم نکو در پایان گفت: اگر ثابت بشود، نماینده ای از رحیمی پول دریافت کرده، این احتمال وجود دارد که از او سلب عضویت شود.


 اخبار سیاسی  -  انتخاب 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------