شکوری‌راد: مگر برای روحانی جایگزین داریم که برایش شرط بگذاریم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , شکوری‌راد

دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: شرط گذاشتن اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی بی‌معنی است.

 به  گزارش ایسنا؛علی شکوری‌راد با اشاره به اینکه روحانی مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات 96 است، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان چون از عملکرد روحانی رضایت دارند در دور بعدی انتخابات هم از وی حمایت می‌کنند.

 

وی در ادامه افزود: شرط گذاشتن زمانی معنا پیدا می‌کند که اگر روحانی شروط ما را نپذیرفت ما آلترناتیوی برای او داشته باشیم ولی وقتی چنین جایگزینی نداریم صحبت از شرط برای حمایت از روحانی بی‌معنی است.

 

این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه با این وجود ما مطالبات مردم و اصلاح‌طلبان را بیان می‌کنیم، اظهار کرد: طرح این مطالبات برای روحانی مفید است و به او کمک می‌کند تا گام‌های بلندتری بردارد. البته درست است که برخی مطالباتی که روحانی مطرح کرده هنوز تحقق نیافته اما وی در بسیاری از زمینه‌ها تلاش کرده و اگر جایی به وعده خود عمل نکرده، امکانش را نداشته است.

 

شکوری راد در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره همراهی احزاب اصلاح‌طلب با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، گفت: قاطبه احزاب اصلاح‌طلب ساز و کار این شورا را پذیرفته‌اند و در جلسات آن شرکت می‌کنند. فقط چند حزب هستند که هنوز رسما حضور نیافتند اما در نهایت آنها هم در جلسات حضور می‌یابند زیرا این احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستند و این شورا سازوکار شورای عالی سیاستگذاری را به رسمیت شمرده است.

 

وی تاکید کرد: در انتخابات مجلس تجربه خوبی به دست آوردیم که باید این تجربه را در انتخابات آینده تکرار کنیم و با ائتلاف وارد انتخابات شویم.

 

این فعال سیاسی در مورد فعالیت حزب اتحاد ملت پس از دریافت مجوز از کمیسیون ماده 10 احزاب نیز تصریح کرد: هنوز هیچ مکاتبه رسمی از سوی وزارت کشور با ما انجام نشده که ما بر مبنای آن فعالیت خود را پیگیری کنیم. ما منتظریم تا رسما به ما اعلام کنند که پروانه حزب صادر شده است. البته پروانه حزب دست ما را برای فعالیت بازتر می‌کند زیرا ما در شهرستان‌ها با مشکلاتی مواجه بودیم هر چند در تهران برای فعالیت مشکلی نداشتیم.

 

در ارزیابی خود از عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم، اظهار کرد: فراکسیون امید با یک شرایط مشتت شروع به کار کرد ولی عملکردش روز به روز بهتر می‌شود که نتیجه آن را در تصمیمات مجلس مشاهده می‌کنیم. درخشان‌ترین تصمیم هم در روز رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بود که با وجود جوسازی افراطیون، مجلس رای خوبی به وزرا داد. این رای اعتماد نقطه عطفی در فضای سیاسی کشور ایجاد می‌کند و از دوره‌ای که کاسبان فتنه سعی می‌کردند مخالفان خود را با انگ فتنه از صحنه خارج کنند، عبور کرده‌ایم و در حال ورود به فضای سیاسی رقابتی‌تر هستیم.

 

شکوری‌راد با اشاره به اینکه نامزدهای فراکسیون امید در کمیسیون ماده 10 احزاب هم حضور دارند، تصریح کرد: ما این حضور را مدیون فراکسیون امید می‌دانیم. با این اتفاقات دوره جدیدی را تجربه می‌کنیم که رو به جلو است.

 

این فعال سیاسی در پایان گفت: فراکسیون امید روز به روز بیشتر جا می‌افتد و عملکردش بهتر می‌شود و در مجلس تاثیر بیشتری می‌گذارد و ما شاهد تحقق پیروزی فزآینده که من پیش از این اعلام کرده بودم، خواهیم بود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------