آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

چهره جديد كابينه



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

دو عضو كابينه در گفت‌وگو با از حضور زنان و جوانان در سطح عالي مديريتي و افزايش تعداد وزارتخانه‌ها خبر مي‌دهند 

  ابتكار: سهم زنان در كابينه پررنگ‌تر مي‌شود

  اميري: كابينه با ساختار جديد معرفي مي‌شود 

 

  دولت ارديبهشت، تا مرداد و تعيين كابينه دوازدهم، اندكي بيش از يك ماه فرصت دارد. زماني كه براي حسن روحاني، به تعيين اعضاي كابينه‌اي سپري خواهد شد كه قرار است چهار سال همراه و همسوي سياست‌هاي او در مسير سازندگي كشور باشند، بيش از همه صرف مرور مطالبات و خواسته‌هاي مردمي مي‌شود كه در ايام تبليغات انتخاباتي در قالب شعارهاي حمايتي از او مطرح شدند.

 

آنچه روحاني در سفرهاي انتخاباتي شنيد، به قطع نيازمند چيدمان جديدي در صندلي‌هاي هيات دولت است تا هم آنچه را كه از دولت يازدهم نيمه‌كاره باقيمانده، به سرانجام برساند و هم مسير ٤ ساله جديد را روي اهداف ناشي از مطالبات مردمي از دولت دوازدهم، بسازد. با اين حال تا اينجاي كار، آنچه از تركيب كابينه دوازدهم به دست آمده، هماني است كه چندين بار از سوي حسن روحاني مورد تاكيد قرار گرفته است.

 

حضور زنان و جوانان در كابينه دوازدهم همان چيزي است كه اين روزها مورد تاكيد و تاييد اعضاي دولت فعلي قرار دارد. معصومه ابتكار و حسينعلي اميري در گفت‌وگو با «اعتماد»  از كابينه دوازدهم گفتند. از اهدافي كه حسن روحاني آن را در قالب مطالبات مردم پي‌ريزي كرده است و به دنبال تركيبي از وزيران است كه بتوانند او را براي دوره چهارساله ديگري همراهي كنند.

 

 

 اخبار سیاسی - اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------