آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پاسخ مطهری به طرح مجدد اتهام علیه وزیر آموزش و پرورش و دخترش از سوی نماینده نزدیک به قالیباف



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مطهری

نماینده نزدیک به قالیباف در دفاعیاتش از طرحی در مورد صادرات و واردات، با طعنه در مورد حاشیه‌های ایجاد شده برای دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش و دخترش در زمان انتخابات، صحبت کرد، نکته‌ای که مطهری در پاسخ به آن تأکید کرد:«این فرزند وزیری که گفتید در قوه قضائیه تبرئه شد.» 

به گزارش خبرآنلاين، طرح اصلاح ماده ۳۱ قانون مقررات صادرات و واردات موضوعي بود كه موجب شد تا بار ديگر منتقدان دولت روحاني پاي وزير آموزش و پرورش او را به مجلس باز كرد.

 

محمد دهقان نماينده‌اي كه در دوره انتخابات رياست ستاد انتخاباتي قاليباف را برعهده داشت، هنگامي كه تريبونش براي موافقت با اين طرح باز شد، در ضمن بيان دلايل حمايتش از اين طرح، گريزي هم به حاشيه‌سازي‌هاي ايجاد شده براي دانش آشتياني وزير آموزش و پرورش در زمان انتخابات، زد و گفت: بهترين البسه را در داخل كشور توليد مي‌كنيم ولي زمينه قاچاق را فراهم مي كنند. اين ننگ براي كشور است.

 

او ادامه دادا: بايد دست دلال ها و برخي مسئولان كه با اين دلال ها در قاچاق شريك هستند، در اين زمينه قطع شود.شاهد بوديم كه برخي از مسئولان كشور خودشان و فرزندانشان وارد كننده لباس بودند. واقعا سطح وزارت ما بايد به اين حد تنزل بيابد كه وزير ما شركت براي وارادات لباس داشته باشد؟

 

اين صحبت‌هاي دهقان موجب شد تا علي مطهري كه رياست مجلس را برعهده داشت، با اين پاسخ كه «اين فرزند وزيري كه گفتيد در قوه قضائيه تبرئه شد.»، به او يادآوري كند كه نبايد اتهامي كه از سوي قوه قضائيه رد شده است را تكرار كند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------