آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

عضو مجلس خبرگان : مردم از تندروی و خشونت گفتاری بیزارند/ تخریب‌کنندگان دولت تیشه به ریشه خود می‌زنند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , عضو مجلس خبرگان

این نظام و این مردم چقدر مظلوم شده است؛ "دوست کتک می زند دشمن کتک می زند، دوست از دشمن بیشتر کتک می زند" 

آیت الله هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان در رابطه با تخریب ها علیه روحانی و دولت گفت: خیال می کنند دولت از چشم مردم می افتد اما بدانند تیشه بر ریشه خود می زنند مردم از این بداخلاقی ها بیزارند.

 

نماینده‌ی دوره‌های دوم و سوم و پنجم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  عصر ایران ادامه داد: بنده قصد ندارم به اینگونه مسائل ورود کنم، چون فایده ای نمی بینم. درست است انسان باید امر به معروف و نهی از منکر کند و حقیقت را بیان کند اما وقتی نتیجه و اصلاحی نداشته باشد ناخودآگاه وارد معرکه گیری های سیاسی شده و این منفعت که ندارد هیچ، ضرر هم دارد نمی خواهم وارد معرکه گیری های سیاسی و جناحی شوم.

 

وی  خاطر نشان کرد: نظرات من سیاسی نیست من با هیچ جناحی نه خصومت دارم نه اخوت، برای همه آنهایی که داخل نظام هستند احترام قائل هستم مطلق گرا هم نیستم که یکی را اسلام و دیگری را کفر بدانم اینطور نیست؛ بلکه از نظرم سلیقه ها مختلف است، نیازی به اینهمه بزرگ کردن هم ندارد یک طرف خادم محسوب شود یکطرف خائن، این ها تفاوت های سلیقه های روبنایی است بنده هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا را دوست دارم و مبنایی که بنده نظر می دهم بر اساس گرایشات سیاسی نیست بلکه مسائل حقوقی و اخلاقی و شرعی است اما عده ای می آیند و خواه ناخواه رنج و برچسب سیاسی بودن را به آدم نسبت می دهند.

 

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در هر صورت این هجمات از طرف هر کسی، به هر نیت و انگیزه ای که می خواهد باشد به ضرر دین، اسلام و نظام است برای اینکه مردم و دیگران را آزرده می کند این اختلافات را بنام اسلام و انقلاب و نظام می دانند چون عده ای این هجمه ها را به بهانه حمایت از نظام و ولایت انجام می دهند. این اختلافات بد، زشت و خلاف اخلاق و حقوق است فرافکنی است و تهمت در آن وجود دارد جامعه را گناه الود می کند من کاری به دولت ندارم، دولت هم مطلق نمی دانم من نه بعنوان حمایت از دولت بلکه برای حمایت از نظام و انقلاب صحبت می کنم چون خسارت این رفتارها همه جانبه و در همه ابعاد است.

 

هاشم زاده هریسی تاکید کرد: اگر انصاف و احترام برای یکدیگر قائل باشیم این کارها را نمی کنیم. مقام معظم رهبری اعلام کرده است که؛ "امسال سال تولید و اشتغال است" آیا با این اختلافات معیشت و اقتصاد مردم درست می شود آیا ابروی نظام در جهان حفظ می شود. دولتی که اعتبار نداشته باشد چگونه حرف هایش در جهان شنیده شود، دولتی اگر خیانتکار باشد چطور به تنفیذ مقام معظم رهبری می رسد چطور بتواند کار کند. دود این حمله ها و تخریبات به چشم کشور، اسلام و نظام می رود این کارها را می کنند و شعار می دهند اسلام را بالا برده و از اسلام، انقلاب و مردم دفاع کردند. این نظام و این مردم چقدر مظلوم شده است؛ "دوست کتک می زند دشمن کتک می زند، دوست از دشمن بیشتر کتک می زند" این حرف ها و این تهاجمات و تهمت ها و نسبت ها همه گناه و ضربه است این ها قابل توجیه نیست نمی دانم چطور توضیح می دهند.

 

عضو سابق هیئت نظارت بر اجرای قانون اساسی تصریح کرد: بخدا من این حرف ها را برای دفاع از دولت نمی گویم من نه حامی دولت هستم و نه دشمن دولت، انسانی هستم معتقد به انقلاب، اخلاقیات و حقوق که می گویم این کارها بد و گناه الود است "هر کسی از هر تریبونی و با هر انگیزه ای که بگوید، ضرر است و هیچ دردی هم دوا نمی کند".

 

این استاد حوزه در پایان گفت: این رفتارها را انجام می دهند به خیال اینکه؛ یک دولت و یا جناحی از نظر مردم می افتد، ساقط و یا ضعیف می شود اما باید بدانند که اینطور نیست بلکه خودشان ضعیف می شوند و تیشه بر ریشه خود می زنند. ما در جامعه هستیم مردم ناراحتند، بیزارند، بدشان می آید از این بداخلاقی ها، در همه انتخابات مردم پالس و پیامی دارند؛ در این انتخابات هم نشان دادند که از این حرف ها، تندروی ها و خشونت گفتاری و بستن ها بیزاریم و ناراحتیم و نمی خواهیم نمی خواهیم نمی خواهیم.

 

 

 اخبار  سیاسی  -  عصر ایران  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------