آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

سؤال ۴۲ نماینده مجلس از وزیر اطلاعات



اخبار,اخبار سیاسی,سوال نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات


 اخبار سیاسی - در صحن علنی اعلام وصول شد
سؤال ۴۲ نماینده مجلس از وزیر اطلاعات

 سؤال ملی ۴۲ نماینده مجلس از وزیر اطلاعات درباره اقدامات این وزارتخانه در زمینه برخورد با مصادیق تهدیدات امنیت ملی اعلام وصول شد.

به گزارش فارس، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس، سؤال ملی 42 نفر از نمایندگان مجلس از سید محمود علوی وزیر اطلاعات درباره اقدامات این وزارتخانه در زمینه برخورد با مصادیق تهدیدات امنیت ملی اعلام وصول شد.

همچنین اکبریان، کولیوند و کیایی‌نژاد نمایندگان کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد از طرح سؤال خود از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره عدم برخورد جدی با باندهای مواد مخدر در سطح کشور انصراف دادند که اعلام وصول شد.

عباس‌پور، نقوی، نعمتی و بیاتیان نمایندگان بوئین‌زهرا، ورامین، اسدآباد و بیجار نیز از طرح سؤال خود از محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت اقدامات غیر کارشناسی و برخلاف مصالح صنعت به ویژه در حوزه معاونت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی انصراف دادند که اعلام وصول شد.
اخبار سیاسی - فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------