آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

پیرموذن: وزرای کابنیه دوازدهم باید حداقل برای رییس جمهور تب کرده باشند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , پیرموذن

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و اکثریت جامعه به حسن روحانی در انتخابات رأی داده‌اند، گفت: اکنون باید کابینه‌ای شایسته، کاربلد و شجاع شکل بگیرد تا برنامه‌ها و شعارهای رییس جمهور و مطالبات و خواست‌های مردم را عملیاتی کند. 

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ویژگی‌های کابینه دوازدهم اظهار کرد: این کابینه باید بدون واهمه از اصطلاحاتی همچون نفوذ و سایر مسائل دیگری که دلواپسان مخالف دولت با ملعبه قرار دادن آن دولتمردان را می‌ترسانند، بتواند از فرصت تاریخی پسابرجام استفاده کند و همچون ظریف و زنگنه دنبال تعامل سازنده و عزت‌خواه با دنیا بوده و با جذب سرمایه‌گذاری زمینه توسعه کشور را فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: من معتقدم رییس جمهور در کابینه دولت دوازدهم باید از وزرایی همچون ظریف و زنگنه استفاده کند و چنین افرادی سکاندار کابیته بعدی باشد. حامیان آقای روحانی انتظار دارند اعضایی برای کابینه انتخاب شوند که یار رییس جمهور بوده و در زمان انتخابات افکار عمومی را به سوی او جذب کرده باشند و همچنین انسان‌هایی مجرب، متخصص، باکفایت و مورد وثوق جریان‌های همراه رییس جمهور باشند. این وزرا باید پاکدست و شجاع باشند و ا مطالبات مردم و رییس جمهور برآمده از آرای ملت دفاع کنند.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه نباید از افراد دو شخصیتی در کابینه بهره برد، خاطرنشان کرد: از افرادی که در انتخابات شکست خورده‌اند نباید در سطح وزیر یا استاندار استفادهشود اما از همه افراد صاحب خرد و مجرب جامعه می‌توان در سایر سطوح بهره برد. رییس جمهور می‌تواند با بها دادن به شاخصه‌هایی از جمله شایستگی، کاربلدی و شجاعت از وزرای اصلاح‌طلب معتدل و اصولگرای معتدل در کابینه بهره ببرد. روحانی باید از کسانی استفاده کند که در ایام انتخابات اگر برای رییس جمهور خودشان را قربانی نکردند، حداقل برای او تب کرده باشند.

 

پیرموذن در پایان تأکید کرد: در کابینه دولت دوازدهم باید از جوانان شایسته و زنان توانمند نیز استفاده کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------