آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

روحانی : دولت به حمایت از نیروی مسلح ادامه می‌دهد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

رییس جمهور با گرامیداشت روز تاریخی 13 آبان و تبعید امام راحل ، گفت: بخشی از سخنرانی حضرت امام (ره) در چهارم آبان سال 43 به دفاع از عزت و استقلال ارتش اختصاص داشت و ایشان به طور همزمان عزت مردم و نیروهای مسلح را از اهداف انقلاب اسلامی می دانست. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی روز شنبه و در دیدار فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: از دیدگاه امام ، یکی از مهمترین مظاهر استقلال کشور ، استقلال نظامی است و در همین راستا در قانون اساسی نیز حفظ نظام ، استقلال کشور و تمامیت ارضی از ماموریت های اصلی  ارتش عنوان شده است.

 

رییس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه "ارتش بعد از انقلاب اسلامی در هر دو بعد اسلامی و مردمی بودن بسیار موفق عمل کرده است "، ادامه داد: نیروهای مسلح باید فراجناحی باشند و امروز بزرگترین سرمایه ارتش ، اعتماد عمومی و عدم وابستگی به جریان های سیاسی است.

 

روحانی با ذکر خاطراتی از رشادت و ایمان شهیدان ارتش در دوران دفاع مقدس از جمله شهیدان فکوری ، ستاری ، صیاد شیرازی ، بابایی ، کشوری ، شیرودی و همچنین یاد مرحوم سرلشکر ظهیر نژاد ، افزود: فداکاری و ایثار فرماندهان و پرسنل نیروهای هوایی ، زمینی ، دریایی و نیز هوانیروز و پدافند در دفاع مقدس که برای اولین بار در شکستن حصر آبادان جلوگر شد ، فراموش شدنی نیست و ملت ایران قدردان صلابت ، نجابت ، سلامت و ایثار ارتش هستند.

 

رییس جمهور با اشاره به اینکه" ارتش در انقلاب ، دفاع مقدس و تاکنون سرافراز بوده و همواره مورد اعتماد امام راحل ، رهبری و ملت بوده و هست" ،  تاکید کرد: اقتدار عملیاتی نیروهای مسلح در گرو چابکی ساختار ، انضباط درونی و روزآمدی تجهیزات است.

 

 روحانی خاطرنشان کرد: دولت و مردم به ارتش به عنوان نیروهای مسلح مومن و فداکار اطمینان دارند و دولت همچنان به حمایت خود از نیروهای مسلح ادامه خواهد داد.

 

رییس شورای عالی امنیت ملی همچنین با اشاره به وظایف نیروهای مسلح در قانون اساسی ، افزود: نیروهای مسلح باید در زمان صلح و در هر زمینه ای که دولت ضروری بداند، در کنار دولت باشند و در پیشبرد برنامه های قوه مجریه برای اداره کشور کمک کنند.

 

در ابتدای این دیدار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش ، رییس ستاد مشترک ، فرمانده نیروی زمینی ، فرمانده نیروی هوایی ، فرمانده نیروی دریایی ، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و رییس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش طی سخنانی ضمن تقدیر از حمایت های موثر دولت و رییس جمهور ، گزارشی از ماموریت ها و مهمترین اقدامات و الزامات ارتش برای ارتقای حوزه های عملیاتی خود را تشریح کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------