آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

رئیس جمهوری به مناطق زلزله زده سفر می کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , رئیس جمهور

رئیس جمهوری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و اقدامات صورت گرفته در این منطقه به مناطق زلزله زده سفر می کند . 

به گزارش ایرنا ، اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به حضور وزیران کشور و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در منطقه اظهارداشت : رئیس جمهوری برای بازدید از مناطق زلزله زده به این مناطق سفر خواهد کرد .

 

وی همچنین تاکید کرد:هیچ دستگاهی در ارسال امکانات مورد نیاز که توسط استاندار کرمانشاه اعلام می شود نباید کوتاهی کند.

 

رئیس جمهوری همچنین در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان های غربی کشور تصریح کرد: دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاهها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود.

 

در بخشی از پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: حادثۀ زلزله در سطح وسیعی از استان های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر همگانی و اندوه فراوان شد.

وی در این پیام افزود: از ابتدای وقوع این حادثه دردناک و در تماس مستمر با استاندار کرمانشاه و وزیر کشور دستورات لازم برای امدادرسانی و نجات آسیب دیدگان داده شد، و معاون اول رئیس جمهور نیز ماموریت یافت با نظارت و مدیریت عالی، کلیه امکانات کشور در بخش های دولتی، عمومی، نظامی و نهادهای مردمی را در این جهت هماهنگ و بسیج نماید.

 

رییس جمهوری تصریح کرد: در عین حال لازم است تمام دستگاههای مسئول و امدادی در این استانها و استان های همجوار، با همکاری حداکثری و در اختیار گذاردن همه امکانات موجود، نسبت به امدادرسانی، اسکان مناسب و تامین نیازهای آسیب دیدگان اقدام کنند.

 

به گزارش ایرنا، زلزله ای شب گذشته - یکشنبه - به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.

 

بر اساس آخرین آمار این زلزله تاکنون 328 کشته و سه هزار و 950 مصدوم داشته است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------